• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

     sotharius  



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 5

Wysłany: 2006-06-12, 23:14   regulamin

Kod:
§4. Na forum zabronione jest:
zakaz przeklinania i używania zwrotów ogólnie przyjętych za obraźliwe


Skoro na forum zabroniony jest zakaz przeklinania, tzn. że można przeklinać?? ;]

I dalej:

użytkownicy nie reformowalni, nie wykazujący żadnych oznak poprawy zachowania na forum mogą ulec bezterminowego zablokowania wejścia na forum.

Kali lubić, kali kochać, kali uciąć? ;]
 
 

     Martina  



Zaproszone osoby: 14
Tytuł: słodziak *^_^*
Dołączyła: 11 Paź 2005
Posty: 15490
Skąd: Poznań

Wysłany: 2006-06-12, 23:23   

przeczytał.
a nawet przeczytał ze zrozumieniem.
to się chwali.
:luka:
_________________
niezależność, radość życia, brak obsesji

 
 
 

     sotharius  



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 5

Wysłany: 2006-06-12, 23:25   

Widzę, że masz wiele do przekazania :> ;]
 
 

     Ptaq  



Tytuł: Test
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1517
Skąd: D?browa Górnicza

Wysłany: 2006-06-12, 23:49   
   Polecający: Ptaq


To tak by sprawdzić kto czyta regulamin :P

Ale tak serio to dzieki za wskazanie bledow. Fakt czytalem go wiele razy a jakoś nie dostrzegałem ich :zawstydzony:

No ale juz poprawiam ;)
_________________
podpis
 
 

     sotharius  



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 5

Wysłany: 2006-06-12, 23:50   

nie ma sprawy, polecam się na przyszłość... ;]

[ Dodano: 2006-06-13, 00:10 ]
konta użytkowników nie reformowalnych, nie wykazujących żadnych oznak poprawy zachowania na forum mogą stracić konto (zostaną pozbawieni możliwości wejścia na forum)

może się czepiam, ale jak konta mogą stracić konto?? ;]

Na forum zabronione jest: przeklinania i używania zwrotów ogólnie przyjętych za obraźliwe

/rozumiem, że chodzi o to, że zabronione jest przeklinanie i używanie tych zwrotów??
 
 

     Martina  



Zaproszone osoby: 14
Tytuł: słodziak *^_^*
Dołączyła: 11 Paź 2005
Posty: 15490
Skąd: Poznań

Wysłany: 2006-06-13, 09:09   

zabrania się ;p
jejku, co za człowiek ;p
_________________
niezależność, radość życia, brak obsesji

 
 
 

     Cloud7  



Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 53
Skąd: Bielsko-Biała

Wysłany: 2006-06-13, 09:24   

Regulamin wszędzie ten regulamin... a gdyby tak bez :D bez prawa żyć w anarchi... to by było PIĘKNE :P
 
 
 

     sotharius  



Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 5

Wysłany: 2006-06-13, 11:24   

Martina jak zwykle "ma wiele do przekazania" ...
Anarchia czemu nie, tylko gorzej jak wparuje banda skinheadów :P
 
 

     Kurczol  



Dołączyła: 13 Lis 2005
Posty: 3038
Skąd: z nienacka

Wysłany: 2006-06-13, 11:37   
   Polecający: baba jaga ;P


sotharius, fajnie ze przeczytales regulamin i umiesz wskazac bledy innych na forum publicznym, takie osoby jak Ty sa wszedzie poszukiwane, nie ma lepszych kabli ;]]]

a tak na temat to Ptaq jest umyslem ścislym, wiec moze pisac niegramatycznie ;P ja mu to juz dawno wybaczylam ;P jak i wiele innych jego wad xD
_________________
o)))
 
 
 

     Ptaq  



Tytuł: Test
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1517
Skąd: D?browa Górnicza

Wysłany: 2006-06-13, 12:29   
   Polecający: Ptaq


Dobra Kurczol juz sie tak nie czepiaj :P napisał i dobrze poprawimy - przeciez jak pokazal ze mamy kilka(nascie :P ) bledow w regulaminie to nam zadna korona z glowy nie spadla :P
Raz nam przeleca dokladnie regulamin w zawiazku z poprawnoscia literowkami itp. i bedzie pozniej spokoj :P chyba ze cos znow pozmieniam :D

Dalej...
sotharius napisał/a:
konta użytkowników nie reformowalnych, nie wykazujących żadnych oznak poprawy zachowania na forum mogą stracić konto (zostaną pozbawieni możliwości wejścia na forum)

Dobra przyznaje nie udalo mi się znowu poprawic :rotfl: ale dzis postaram sie to juz na gotowca zow zrobic ;)

sotharius napisał/a:

Na forum zabronione jest: przeklinania i używania zwrotów ogólnie przyjętych za obraźliwe

/rozumiem, że chodzi o to, że zabronione jest przeklinanie i używanie tych zwrotów??

Tu musze powiedziec ze nie tylko przeklinanie moze być obrazliwe bo np. moge napisac ' pocałuj mnie w dupe' albo 'zrob mic costam costam' ;) i to nie bedzie przeklinanie a bedzie podchodzilo pod zwroty przyjete za obrazliwe, oczywiscie wszystko tez zalezy od kontekstu no ale lepiej by to bylo w reg. niz nie :)

Kurczol napisał/a:
a tak na temat to Ptaq jest umyslem ścislym, wiec moze pisac niegramatycznie ;P

Oj prawda, prawda... :zawstydzony: znaczy nie powinien ale często mu sie to zdarza :wstyd:

Ale obiecuje poprawe :P


EDIT:
pozwoliłem sobie troche postow powywalac bo ani one z reg. juz nic wspolnego nie mialy ani konca ten OT nie mial :cwaniak: a pozatym robilo sie nie ciekawie, jak szukacje tych postow to one sa w wydzielonym watku w koszu ;)
_________________
podpis
 
 

     kenusarf  



Zaproszone osoby: 1
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 2354

Wysłany: 2006-10-23, 14:57   

regulamin napisał/a:
Hierarchia na forum występuje nastepująco


IMO nie brzmi to za dobrze. Może propozycja:
Kod:
Na forum obowiązuje następująca hierarchia


regulamin napisał/a:
W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu,


Z tego co zauważyłem moderatorzy nie są podzieleni na działy.

regulamin napisał/a:
a dopiero później (w razie nieotrzymania zadowalającej odpowiedzi /nie jej braku/)


wystarczy napisać:
Kod:
W razie otrzymanie niezadowalającej odpowiedzi


I tutaj przydałaby się informacja co ma robić user, którego moderator oleje. :)

regulamin napisał/a:
nagminne zachęcanie użytkowników do odwiedzenia konkretnej strony www


Może się czepiam, a może się tylko mylę, ale nagminne nie jest tutaj odpowiednim słowem. Nagminne zachęcanie to by raczej oznaczało, że wielu userów tak robi, a nie że jeden robi to ciągle.

Regulamin napisał/a:
§5. Wszelkie przejawy chamstwa, nietolerancji będą karane zgodnie z paragrafem 9 i 10


O karach mówi przede wszytkim paragraf 8. 10 jest już o awatarach.
Przy okazji proponuje dopisać, że to moderator decyduje o tym co jest przejawem chamstwa lub nietolerancji. Od tej decyzji przysługuje odwołanie do administratora.

Regulamin napisał/a:
usunięcie osoby otrzymującej szóste ostrzeżenie będzie przedyskutowywane przez administratorów, ewentualnie konsultowane z moderatorami.

Regulamin napisał/a:
Organizatorem oraz koordynatorem Forum jest Ptaq(zwany dalej 'administratorem')


Przez wszystkich admistratorów?


Jeszcze propozycja aby uwzględnić jak ma się zachować user, który dostrzegł łamanie regulaminu przeoczone przez administracje, czy ma pisać donosy na PW czy zaśmiecać temat tylko po to aby zwrócić na to uwagę.
_________________
You know Sarge, I had a cat once, but everytime I tried to give him a bath, the fur stuck to my tongue.
 
 

     Katharsis  



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 4352
Skąd: Borsippa

Wysłany: 2006-10-23, 15:23   
   Polecający: Lewiatan


Mi brakuje w relugaminie jakiegos paragrafu o SB. Modzi bija, gwalca i morduja za niewlasciwe wykorzystywanie SB, nie mam nic przeciwko, tylko napiszcie mi co sie w nim pisze :>
_________________
http://katharsisworks.bandcamp.com/
 
 

     Kinia  



Dołączyła: 21 Paź 2006
Posty: 80
Skąd: Knurów/k.Gliwic

Wysłany: 2006-10-23, 15:57   
   Polecający: Google


Ja właściwie nie rozumiem dlaczego tak pilnuje sie zasad w shoutbox'ie. Na innych forach na których jestem SB jest do pisania głupotek i innych spamów.
Przecież tam nie ma sensu prowadzić konkretnych rozmów, a jak ktos spamuje to i tak nie liczą mu sie posty.
 
 
 

     Ptaq  



Tytuł: Test
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1517
Skąd: D?browa Górnicza

Wysłany: 2006-10-23, 16:26   
   Polecający: Ptaq


dr frasunek napisał/a:
IMO nie brzmi to za dobrze. Może propozycja:
Kod:
Na forum obowiązuje następująca hierarchia

Faktycznie ta wersja lepiej brzmi.

dr frasunek napisał/a:

Z tego co zauważyłem moderatorzy nie są podzieleni na działy.

no racja, zwiazane to bylo z innym 'rozmieszczeniem' działań modów.

dr frasunek napisał/a:

wystarczy napisać:
Kod:
W razie otrzymanie niezadowalającej odpowiedzi

troche zmieniłem.

dr frasunek napisał/a:

I tutaj przydałaby się informacja co ma robić user, którego moderator oleje.

Pisac do admina - juz jest to w tym punkcie.

dr frasunek napisał/a:
nagminne zachęcanie użytkowników do odwiedzenia konkretnej strony www


Może się czepiam, a może się tylko mylę, ale nagminne nie jest tutaj odpowiednim słowem. Nagminne zachęcanie to by raczej oznaczało, że wielu userów tak robi, a nie że jeden robi to ciągle.

Tu sie chyba czepiasz bo w słowniku jest:
nagminny - «bardzo często występujący»
czyli pkt by brzmiał:
bardzo czeste zachęcanie użytkowników do odwiedzenia konkretnej strony www
jak dla mnie jest OK.

dr frasunek napisał/a:

Regulamin napisał/a:
§5. Wszelkie przejawy chamstwa, nietolerancji będą karane zgodnie z paragrafem 9 i 10


O karach mówi przede wszytkim paragraf 8. 10 jest już o awatarach.
Przy okazji proponuje dopisać, że to moderator decyduje o tym co jest przejawem chamstwa lub nietolerancji. Od tej decyzji przysługuje odwołanie do administratora.

Fakt bład ale Ty tez zle popatrzales: 8 i 9 ;) poprawilem.

dr frasunek napisał/a:

Przez wszystkich admistratorów?

To tak 'przyszłościowo' bylo pisane ;) ale widac ta przyszlosc jest odległa :P

dr frasunek napisał/a:
Jeszcze propozycja aby uwzględnić jak ma się zachować user, który dostrzegł łamanie regulaminu przeoczone przez administracje, czy ma pisać donosy na PW czy zaśmiecać temat tylko po to aby zwrócić na to uwagę.

Hmm... musze o tym pomysleć bo o ile byly by to sporadyczne donosy to moglo by być PW ale jak by to mialo być po 5-10 dziennie to jednak by odpadalo. Mysle ze 'bezpieczniej' by było zakladać temat, choc niekiedy przydała by sie anonimowasc dla skladajacego i tu ten minus. Tak jak mowie jeszcze to przemysle.

Nori napisał/a:
Mi brakuje w relugaminie jakiegos paragrafu o SB. Modzi bija, gwalca i morduja za niewlasciwe wykorzystywanie SB, nie mam nic przeciwko, tylko napiszcie mi co sie w nim pisze :>

Generalnie mozna pisać PRAWIE* wszystko.
*na pewno reklamom mowimy nie, no i by nie byl to taki czat ze ktoś 'spamuje' z 20 wpisow na minute, moge zabezpieczyc to tym ze 1 wpis na minute czy cos ale nie chce jakis takich metod wprowadzac.
Wiec pisac z głową bez zadnych kłótni, wulgaryzmow itp. a wiem ze sie zdarzaja i to nawet u moderatorow co mnie niestety martwi :zalamany:
_________________
podpis
 
 

     kenusarf  



Zaproszone osoby: 1
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 2354

Wysłany: 2006-10-23, 17:45   

Ptaq napisał/a:
poprawilem.

Poprawiłeś ale w paragrafie 7. Ja pisałem o 5 :)

Ptaq napisał/a:
no racja, zwiazane to bylo z innym 'rozmieszczeniem' działań modów.


Skoro nie podziału na działy to nie powinno być w regulaminie:
Cytat:
które powinny być kierowane do moderatora danego działu.


"Niereformowalny" piszemy razem. (paragraf 9)
_________________
You know Sarge, I had a cat once, but everytime I tried to give him a bath, the fur stuck to my tongue.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy