• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

JanuszChrystus  

Tytuł: Obieżyświat

Wysłany: 2012-01-18, 21:07   Gry a grafika
   Polecający: Achar

Nie wiem czy pasuje do działu, czy nie, mniejsza o to.
Moją pierwszą grą MMORPG była Tibia, pierwszą i chyba jedyną, która tak mi zapadła w pamięć i porządnie mi się spodobała. Nie gram już od kilku lat, ale nie w tym rzecz. Przez wiele lat, wszędzie, w szkole, czy w internecie, spotykałem się z mnóstwem obelg w kierunku tibijczyków, wszędzie wyśmiewanie z "bicia krzesłem", ale najbardziej wszechobecne było, jest i chyba będzie drwienie z grafiki. Rozumiem gra w 2D, grafa może nie najlepsza, ale bez przesady. Najczęściej można usłyszeć "ale grafika, szczur mnie zabił i wyłączyłem, JAK TY MOŻESZ GRAĆ W TAKIE GÓWNO". Gra posiada, a może posiadała niezłą grywalność, ale ktoś wyłącza ją po 2 minutach i jedzie po innych graczach. Jednak najbardziej mnie śmieszy, jak ktoś jedzie po Tibii, a za chwilę odpala Metina, który jest równie odlotowy graficznie, a fabularnie, to Tibii do pięt nie dorasta, albo MINECRAFTA. MINECRAFTA, bo jest teraz modny! Jak można jechać po graficie Tibii, a samemu napieprzać kilka godzin w kwadratowego MINECRAFTA, ustawiając klocki?

Katharsis  

Wysłany: 2012-01-18, 22:15   
   Polecający: Lewiatan

Meinkraft to słaba grafika z wyboru, jak black metal w kwestii brzmienia.

Ja teraz nie gram już raczej w nic, ale jeśli już gram to przeważnie lubię ograniczać grę do jakiegoś aspektu. Dwie gry które sobie cenię to Wiedźmin i Quake III Arena (/Quake live). Pierwszą cenię za piękno grafik, możliwość relaksu i oczywiście ambitną fabułę, drugą zaś przede wszystkim za dynamikę, którą wspierałem ograniczeniem tekstur do minimum: wszystkie obiekty ustawiłem na jednokolorowe, którą są nieestetyczne, ale ułatwiają bardzo szybkie odnalezienie wroga (i zwiększają fps).