• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Elrondka  

Wysłany: 2005-12-20, 20:28   Sztuki walki...

Właśnie, czy interesujecie się nimi albo trenujecie coś? A jeśli tak to od czego się zaczęło ;) ? I jaki jest Wasza ulubiona sztuka walki?

Ja od 1,5r trenuję judo, które bardzo mi się spodobało... Postanowiłam spróbować, bo lubię Japonię, a judo mi się z Japonią kojarzy :D
Ostatnio zmieniony przez Elrondka 2008-02-14, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  

Kurczol  

Wysłany: 2005-12-20, 21:04   
   Polecający: baba jaga ;P

mi sie tam z japonia sumo kojarzy albo karate :P

a ja jestem zakochana w kapuejrze /nie wiem jak sie to pisze/ ale ze wzgledow zdrowotnych nie moge tego sportu uprawiac tak jak paru innych.. ;P

axss  

Wysłany: 2005-12-20, 22:18   
   Polecający: ktoś.

Taekwon-do (ITF) ćwiczę od lat teoretycznie 9-ciu, ale można uznać, że są to prawdziwe 2 lata treningu, bo przez większość czasu jako 8-13 letni dzieciar się opieprzałem.

ale tęsknię za judo, bo jak miałem walki w MMA na treningach, to stwierdziłem że od walenia rękawicą po łbie ciekawsze są łamania rąk :D - tylko nie mam sumienia odchodzić ze szkółki, mój kołcz jest dla mnie dość bliski na swój sposób.

zacząłem ćwiczyć z zazdrości, że mój najlepszy kolega chodzi na karate :P

a kapuejra to pic na wodę jes, ichnie techniki są tak maksymalnie niewykonalne w prawdziwej walce, że to aż boli. ale efektowne to, efektowne, trzeba przyznać :|

w 2 tygodnie straciłem równo 14 dni.

naya  

Wysłany: 2005-12-22, 20:20   

mi to się najbardziej podoba muay thai... ale raczej tak jak kurczol ze względów zdrowotnych (życiowych) nie będę tego uprawiać... nie wiem w ogóle czy u nas są legalne walki muay thai...

neo  

Wysłany: 2006-03-11, 15:30