• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

niosącasłońce  

Wysłany: 2012-08-09, 14:04   Jazda konna

Cześć!!
Mam pytanko do jeżdżących konno i nie tylko.
Nie długo wybieram się do pobliskiej agroturystyki. Mają tam oni konika który jest jeżdżony ale uparty i nie posłuszny. Nie wiem czego się spodziewać ale myślę że mi pomożecie.
Jak mogę go do siebie oswoić, w szybkim czasie podporządkować go sobie? I sprawić jakimiś czarami aby był "grzeczny" hehe. Podajcie jakieś przykłady sposoby. Dodam że jeżdżę konno od 5lat. Miałam styczność z końmi które są posłuszne, nie które trudne ale nie za bardzo..
Z góry dzięki :oczami:

niosącasłońce  

Wysłany: 2012-08-09, 18:17   

A da mi ciastko w postaci gówna? nieee dzięki nie skorzystam.
Amazing Horse za długo trwa, dobry pomysł ale chyba mnie nie posłucha i nie będzie chciał stać w miejscu i tańczyć.

munia  

Wysłany: 2012-09-21, 14:08   

wszystkie zwierzęta lubią dobrych ludzi, więc jeśli wyczuje i cię poubi to jest szansa, jeśli nie to ciężko, myślę że właściciel konia będzie wiedziałnajlepiej jak ci pomóc :)

misiak 

Wysłany: 2012-10-15, 17:40   

I jak idzie z tym uparciuchem? Ciężko będzie Ci "oswoić" konia, biorąc pod uwagę, że nie możesz poświęcić mu zbyt dużo czasu. Najlepsze i najbardziej długotrwałe skutki przynoszą naturalne metody treningowe. Ściągnij sobie książki np. Monty Robertsa albo pooglądaj na YT filmiki instruktażowe. Jeśli brak czasu albo cierpliwości to polecam po prostu stanowczość, upór a do tego przy każdym spotkaniu kostkę cukru:)

Amiszka 

Wysłany: 2015-04-23, 17:38   

Lepsza będzie marchew niż cukier, staraj się spędzać z nim dużo czasu na zwykłych zabiegach pielęgnacyjnych nie tylko na jazdach. :) Nie zapomnij też, że koń waży 500kg, a Ty zapewne mniej niż 100, wobec czego czasem musisz też uparciucha skarcić, a nie tylko rozpieszczać.

groteska