• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

     Klaster 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 4

Wysłany: 2012-05-14, 12:26   

wszędzie jest pięknie, ale moim zdaniem często zapominamy jak ładnie jest u nas :) np. taka wschodnia Polska jest oszałamiająca a często pomijana i niedoceniana. Sam z dziewczyną chcę jechać właśnie gdzieś na wschód w długi weekend w czerwcu :)
@grygelik napiszesz coś więcej o tym miejscu? jest coś fajnego w zasięgu samochodowym do zobaczenia?
 
 

     grygielik 


Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 8

Wysłany: 2012-05-18, 14:29   

Odnowiony dawny dworek szlachecki, stadnina koni, aktywny wypoczynek i duży park, bliskość przyrody tym się charakteryzuje Droblin, ogólnie wydaje się być fajnym miejscem na ucieczkę od miasta i świetną zabawę ze znajomymi :)
Ostatnio zmieniony przez grygielik 2012-05-18, 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

     Serij 



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 80

Wysłany: 2012-05-22, 22:04   

o tak...Egipt! marzy mi sie to od dziecinstwa. Znajomi z pracy wybieraja sie w tym roku i zbieraja dalej ekipe. Powaznie zastanawiam sie czy nie jechac z nim, wiecej moze nie byc juz takich okazji. Byl juz ktos w Egipcie z biurem podrozy?
 
 

     dawwyy 


Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 18

Wysłany: 2012-05-26, 23:01   

a ja jak co roku - kierunek nasze morzę ;)
_________________
dd
 
 

     czem300 


Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 14

Wysłany: 2012-05-29, 12:52   

a ja w tym roku do niemiec do pracy :looka:
_________________
mieszkania
Ostatnio zmieniony przez czem300 2012-05-29, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

     Serij 



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 80

Wysłany: 2012-06-13, 20:40   

w tamtym roku bylam w Ustce, swietne byly tam imprezy wieczorami na plazy :)
Co do mojego Egiptu to oczywiscie dostalam pozwolenie od mojego mezczyzny na wyjazd, a nawet bedzie jechal z nami! musimy tylko teraz wybrac jakas ciekawa wycieczke... moze last minute? mysle, ze nawet taniej by wtedy bylo...
 
 

     ania19861  


Dołączyła: 18 Cze 2012
Posty: 6

Wysłany: 2012-06-18, 12:28   

A gdzie polecacie wakacje, chodzi mi o wycieczki za granicę :) ??
 
 

     jacek78 


Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 45

Wysłany: 2012-06-19, 15:38   

Ja uważam że Polska ma tyle pięknych miejsc że nie trzeba wyjeżdżać nigdzie za granice. Można tu wymienić chociaż by Bieszczady, Kraków, Toruń. Dla fanów mocnych wrażeń też coś się znajdzie a mianowicie MRU czyli fortyfikacje niemieckie z okresu II wojny światowej. Liczne dworki szlacheckie, pałce i stare cmentarze a wymieniać tego można dużo :) tak więc lepiej zwiedzić swoje podwórko
_________________
tanie kwatery
 
 

     Serij 



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 80

Wysłany: 2012-06-19, 19:31   

Polske jeszcze zdaze zwiedzic, a glownie mam na mysli nasze piekne polskie gory:)
no ja tak jak wczesniej pisalam polecam Egipt....piramidy, sarkofagi itp zawsze chcialam to zobaczyc na wlasne oczy! :) Jak narazie najkorzystniejsza okazala sie oferta z triady, bo maja opcje 7+7 - czyli siedem dni sie zwiedza, a przez kolejne siedem mozna sie relaksowac w hotelu. I ta wlasnie opcja najbardziej nam przypadla do gustu.
 
 

     jacek78 


Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 45

Wysłany: 2012-06-21, 08:39   

Klaster napisał/a:
wszędzie jest pięknie, ale moim zdaniem często zapominamy jak ładnie jest u nas :) np. taka wschodnia Polska jest oszałamiająca a często pomijana i niedoceniana. Sam z dziewczyną chcę jechać właśnie gdzieś na wschód w długi weekend w czerwcu :)
@grygelik napiszesz coś więcej o tym miejscu? jest coś fajnego w zasięgu samochodowym do zobaczenia?


Tak wschodnia ściana jest wspaniała. Białystok, Łomża, Tykocin i wile innych mniejszych i większych miejscowość zachwycają swym urokiem. Byłem ponad tydzień na Podlasiu i polecam dużo zabytków sakralnych zarówno katolickich jak i prawosławnych, cmentarze żydowskie i wiele innych ;)
_________________
tanie kwatery
 
 

     Serij 



Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 80

Wysłany: 2012-06-30, 10:49   

Łomza? przeciez tam nic wyszukanego nie ma, moze tylko tyle, ze browar tam produkuja. Jesli chodzi o Bialystok, bylam i zwiedzalam cerkiew, koscioly... W ten weekend ruszamy w strone mazur, w celu zwiedzania:)
http://www.triada.pl/hote...sort,917,D.html moje wspomniane wczesniej 7+7-swietny maja program wycieczki, mozna naprawde wiele ciekawych miejsc odwiedzic. Nie bede wymieniac, bo maja tego bardzo duzo, ale zobaczyc cos takiego...ah!:)
 
 

     jacek78 


Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 45

Wysłany: 2012-07-02, 08:57   

W Łomży jest klika kościołków i cerkwi które warto odwiedzić
_________________
tanie kwatery
 
 

     nika95 



Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 124

Wysłany: 2012-11-06, 14:16   

W Polsce najbardziej lubię góry. Ale jest ogólnie tyle pięknych miejsc do zwiedzenia, że czekam już kiedy sama będę mogła wsiąść do autka i ruszyć w drogę :)

Za granicą - najczęściej jeżdżę do Anglii, bo mam tam brata. Zdecydowanie wolę bardziej wycieczki ze zwiedzaniem niż leżenie na plaży, chociaż i to od czasu do czasu się przydaje ;)
 
 

     ktostam 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 12

Wysłany: 2012-11-09, 13:40   

ostatnio Manchester Wielka Brytania.
Ale chciałbym poznać kogoś kto też lubi podróżować, to jest właśnie główny problem.
Większość ludzi woli siedzieć na d.upie i pić piwo niż sobie gdzieś pojechać czy coś.
_________________
klikaj i pomagajspis stron typu pajacyk
samonauka.pl-portal dla ludzi uczących się poza szkołą
ekonomicznie.org - trochę inaczej o ekonomii
 
 
 

     charline  


Dołączyła: 13 Lis 2012
Posty: 2

Wysłany: 2012-11-13, 16:29   

Tylko zagranicę. ostanio Azja na zmianę z Europą
_________________
księgowość rzeszów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


pozycjonowanie by s90.pl

Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i u�ytkownicy