• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Farba100 

Wysłany: 2014-12-11, 12:05   

Ja mam teraz laptop acer, ale jak dla mnie jest za mało wydajny jeśli chodzi o gry czy jakieś inne mocniejsze programy. Także szukam nowego komputera. Czytałam, ze dobre są modele z Maca. Byłam nawet ostatnio oglądać takie w salonie ispot, mają tam teraz fajna promocje dla studentów 6% rabatu. Tylko nie wiem jaki model byłby najlepszy?

popiel 

Wysłany: 2014-12-14, 16:58   

A ile zapłaciłaś za całość?

Kaszka 

Wysłany: 2014-12-23, 15:09   

zawsze szkoda mi w takich sytuacjach, że już nie jestem studentem, szkoda, że tylko ich takie obniżki obejmują, bo sama zanoszę się z zamiarem zakupu Maca. Farba100 i co udało Ci się wybrać jakiś model, wiem że w iSpotach pracują bardzo mili Panowie którzy chętnie doradzają, jak by la ostatnio to na takich trafiłam. A propos może masz jakieś informacje czy oprócz zniżek dal studentów mają też jakieś inne promocje?

Farba100 

Wysłany: 2014-12-24, 11:00   

popiel zdecydowałam sie Macbooka Air i po zniżce zapłaciłam 3570 zł, jakieś 250 zł mniej. Ze sprzętu jestem zadowolona, sprawdza sie znakomicie.
Kaszka mieli chyba też rabaty dla nauczycieli 8%, najlepiej się przejść i zapytać

Kaszka 

Wysłany: 2014-12-30, 20:17   

nauczycielem tez nie jestem, ale wiem że maja raty 0% zawsze to coś, ale dla wszystkich którzy są nauczycielami albo studentami rzeczywiście bardzo się opłaca kupić sprzęt w iSpocie, bo nigdzie indziej nie znajdziemy go w takiej przystępnej cenie.

Sol  

Zaproszone osoby: 1
Tytuł: Smarkula

Wysłany: 2015-09-16, 00:08   

Piszę tu tylko dlatego, że chcę się pochwalić moim nowym narzeczonym. Jest czarny i jest potworem, na którym wszystko będzie hulać przez najbliższych kilka lat. Obecnie tworzymy bardzo udany związek, w zasadzie trójkącik, bo dołączył do nas wiedźmin ;D