• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

BeautySK 

Wysłany: 2011-06-27, 15:56   Laptop dla kobiety

Siemka :) Szukam laptopa , notebooka dla kobiety. Nie znam się na tym więc proszę was o pomoc:D Mam nadzieje,że ktoś z was mi doradzi. Po wakacjach chcę kupić sobie komputer tylko dla siebie. Chcę by był w miarę lekki ( nie jakieś super piórko , ale byle nie była to cegła), mobilny. Potrzebuję go głównie do pakietu Office, słuchania muzyki, oglądania filmów i korzystania z internetu. Zależy mi na tym by długo trzymał bez kabelków i by miał Wi- Fi , głośnik, USB i najlepiej czytnik kart pamięci. Nie potrzebny mi taki do gier i skomplikowanych operacji więc sądze, że nie musi byc to jakiś drogi sprzet. Do 1500 zł chcę przeznaczyć. Proooszę o pomoc:) :)

Kerosine  

Zaproszone osoby: 1
Tytuł: Frausz

Wysłany: 2011-06-27, 19:03   

A musi być laptop czy może być netbook?

Wybuchy rysuję, że niby bukiety. Psycholożka daje się nabrać.

nisza  

Tytuł: kokocirumba

Wysłany: 2011-06-27, 20:37   

A czym sie roznia laptopy/notebooki w zaleznosci od plci uzytkownika? :szok:

Kerosine  

Zaproszone osoby: 1
Tytuł: Frausz

Wysłany: 2011-06-27, 22:08   

Eee, dla kobiet robią specjalne wersje obudowy :) Róż (tudzież inne pastele), kwiatowe wzory, cool & stylish design i takie tam ;>

Wybuchy rysuję, że niby bukiety. Psycholożka daje się nabrać.

nisza  

Tytuł: kokocirumba

Wysłany: 2011-06-27, 22:22   

Ano tak, zapomnialam.. :wstyd:
Dobrze,ze nie sa okreslane jako "proste w obsludze".. Choc nie wiem, co bym wolala... komputer dla idioty czy kobiecy, wsciekle rozowy :D (aczkolwiek do rozu nic ni mom..).
ale ok, koniec OT, zeby nie bylo ;)

Martina  

Zaproszone osoby: 14
Tytuł: słodziak *^_^*

Wysłany: 2011-06-28, 00:26