• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

     krata90  


Dołączyła: 24 Lis 2007
Posty: 319

Wysłany: 2008-08-06, 16:55   

Agatha, rób dredy! :D
nie masz się o co bać!
Wszyscy co robią dredy po to by być na "topie" to pewnie długo dredów nie ponoszą i szybko się ich pozbędą, ponieważ przyjdzie moda na coś innego!!! Zostaną nieliczni więc nie ma się czego bać ;)
 
 

     Uluś  



Dołączyła: 15 Lis 2007
Posty: 113

Wysłany: 2008-08-08, 22:18   

Popieram przedmówcę.
Sporo osób się mnie pyta, czy mi się nie znudziło, to świadczy o tym,że oni by długo nie wytrzymali. Ja mam już 9 miesięcy i z dnia na dzień coraz bardziej mnie cieszą!
nie zamierzam jak na razie z nimi konczyć :)
_________________
Żyję dopóki kocham, kocham dopóki żyje.
 
 
 

     BladoR 


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 48

Wysłany: 2008-08-16, 23:46   

Zawsze chciałem mieć tą fryzure
 
 

     włóczka 


Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 9
Skąd: Lbn

Wysłany: 2008-08-18, 11:50   

jakby to ująć... dready najlepiej wyrażają moją osobowość.
;)
_________________
ruszcie księżyc kolanem
 
 
 

     nanka44  


Dołączyła: 15 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: Lidzbark

Wysłany: 2009-02-08, 19:52   

hmm... ja to bym chciała dredy z wielu powodów, przede wszystkim niesamowicie mi sie podobają.^^ poza tym lubie się wyóżniać (ale tylko pozytywnie, albo chociaż neutralnie), w moim mieście nikt nie wpadł na taki pomysł, a nawet jeśli to wszystko tu jest niszczone myślą "co inny powiedzą".
poza tym skoro dziewczyny mogą prostować, skręcać, obcinać, zapuszczać, farbować etc. włosy to co złego jest w zrobieniu sobie dredów? :D

no i mam cichą nadzieję, że w ramach przyśpieszonego prezentu urodzinowego pod koniec roku szkolnego dowiem się co to znaczy być wytykanym na ulicy za fryzurę. :hyhy:
_________________
'ale ja mam w sobie mordercę.' ^^
Ostatnio zmieniony przez nanka44 2009-02-08, 19:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

     Karczoch  



Tytuł: Tumnus
Dołączyła: 30 Sty 2008
Posty: 1715
Skąd: Cieszyn/B-Biała

Wysłany: 2009-02-08, 21:10   

nanka44 napisał/a:
wyóżniać (ale tylko pozytywnie, albo chociaż neutralnie)

co to znaczy wyróżniać się pozytywnie?
a neutralnie?
_________________

serwus, madonna.


Ekshibicjoniści swoich czarnych myśli
pełnią co dzień swoją straż.[b]

[b](na wódce z Gałczyńskim, wrócę niebawem)
 
 
 

     nanka44  


Dołączyła: 15 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: Lidzbark

Wysłany: 2009-02-09, 12:09   

w sensie że nie być innym przez wszczynanie bójek itp. tylko np. jak to jest do tej pory przez chodzenie wiecznie w dobrym humorze z bananem na ryju ^^
no a neutralnie. jak sobie zrobię dredy to nikomu szkody nie wyrządzę prawda? ;)

takie jest bynajmniej moje subiektywne postrzeganie świata.
_________________
'ale ja mam w sobie mordercę.' ^^
 
 
 

     essien15  


Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 65
Skąd: Zielona Góra :D

Wysłany: 2009-02-09, 16:19   
   Polecający: google xD


niby szkody nikomu nie zrobisz ale takich typkow co zaczepiaja na ulicach wieczorami, nocami za dredy nie brakuje .. mimo tego i tak polecam Ci dredy ;D zalet nie ma co wymieniac bo jest ich za duzo :)
_________________
'Napraw się człowieku, wreszcie oddaj w ręce Pana, bo demon powróci jak nocna mara'
 
 
 

     Dreadman  


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 219
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2009-02-09, 16:23   

czyli ze dready powoduja usmiech na twarzy i dobry humor??Wedlug mnie to chyba za duzo sie nasluchalas habakuka odnosnie tego banana na gebie
 
 

     essien15  


Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 65
Skąd: Zielona Góra :D

Wysłany: 2009-02-09, 16:31   
   Polecający: google xD


e tam stary gadasz ;p jasne ze dredy sa powodem banana na twarzy .. i os razu mowie ze nie slucham hebakuka ;P
_________________
'Napraw się człowieku, wreszcie oddaj w ręce Pana, bo demon powróci jak nocna mara'
 
 
 

     krata90  


Dołączyła: 24 Lis 2007
Posty: 319

Wysłany: 2009-02-09, 16:34   

nanka44, nie rozumiem. Napisz po prostu, że przyszła moda na dredy i chcesz być super xD Jak zrobisz dredy będziesz super mega pozytywna i będziesz miała pełno super znajomych.
Powodzenia życzę, ale szkoda włosów jeśli robisz dla mody :)
_________________
www.dredy.fbl.pl
 
 

     Dreadman  


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 219
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2009-02-09, 17:43   

ja mialem 3 lata dready ale nie zawsze mialem powody to usmiechu
 
 

     Kuniek  


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 205
Skąd: Polska

Wysłany: 2009-02-09, 20:53   
   Polecający: dzięki sobie :D


krata90 napisał/a:
ak zrobisz dredy będziesz super mega pozytywna i będziesz miała pełno super znajomych.


haha co to za teoria ;)
ja mam jakoś tyle samo znajomych, a nawet niektórzy się odwracają ode mnie
Więc z tymi znajomymi to różnie bywa:P
A myślisz że jak koleżanka sobie zrobi dready to nagle każdy będzie chciał być jej ziomalem czy co hehe
 
 

     krata90  


Dołączyła: 24 Lis 2007
Posty: 319

Wysłany: 2009-02-09, 21:07   

Kuniek, napisałam to po to żeby dziewczyna wiedziała czy z dredami czy bez będzie taka sama dredy z niej nie zrobią mega super itp
_________________
www.dredy.fbl.pl
 
 

     Kuniek  


Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 205
Skąd: Polska

Wysłany: 2009-02-09, 21:16   
   Polecający: dzięki sobie :D


krata90 napisał/a:
napisałam to po to żeby dziewczyna wiedziała czy z dredami czy bez będzie taka sama dredy z niej nie zrobią mega super itp


a no chyba że tak:) sorry

Jak ona myśli że po zrobieniu sobie dreadów każdy na ulicy będzie robił ach i och to się myli niestety :hyhy:
Ale żeby tak nie straszyć koleżanki :cwaniak: to powiem że są też fajne sytuacje ;) najważniejsze to czuć się pewnie z tym co ma się na głowie :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


pozycjonowanie by s90.pl

Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i u�ytkownicy