• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Otwarty przez: owad.lezacy
2008-04-14, 18:36
Autor Wiadomość

     wjewjór  



Dołączyła: 29 Lip 2007
Posty: 50
Skąd: Rzeszów

Wysłany: 2008-06-27, 18:24   

Jeśli chodzi o pozbycie sie wesz,to na 100% działa denaturat.Wiem, bo jak byłam mała to babcia mi nim umyła włosy i zostawiła na chwilke pod folią i pomogło :) ktoś napisał ze skóre wypali,ale tylko troche piecze jesli ma sie podrapana,ale za to efekt gwarantowany,czyli wszy OUT!I jesli chodzi o to gdzie sie mozna nimi zarazic to w szczególnosci od dzieci.
 
 

     Avar  


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 5

Wysłany: 2008-07-03, 00:06   

Hmm... to dziwne. wszy w dredach nie maja szansy przezyc, bo zyja one w prostych(nie zwałkowanych) włosach. przemieszczają się za pomocą chaczykow bujajac na wloach. posiadanie ich w dreadach to juz hardcore.
Ale! co pomaga.
Pozbycie sie jest proste. mozna tak:
-uzywajac srodkow, zawierających permetrynę, w postaci szamponu, lotionu lub kremu, nakładanych na suche włosy na około 10 minut;
-zawierających lindan (Jacutin, Lindane) w postaci emulsji, żelu, szamponu lub proszku, którego stosowanie polega na nakładaniu substancji leczniczej na głowę i pozostawieniu go pod czepkiem na czas 12-24 godzin.
zawierające 4% roztwór dimetikonu i cyklometikonu 5 (Hedrin) do wcierania w suche włosy. Roztwór otacza szczelnie wszy i ich jaja uniemożliwiając im oddychanie, w wyniku czego giną.

albo, co juz jest zabojstwem dredow. kupic 2 butelki odzywki do wlosow(najtanszej) wszystko wywalic na leb, wmasowac i czekac 25 minut. Wszy udusza sie i zdechna. 100% pewnosci ze zadziala. sprawdzone w gronie przyjaciol:)
 
 
 

     mea  


Dołączyła: 30 Lip 2006
Posty: 15
Skąd: Wolbrom

Wysłany: 2008-07-03, 14:12   
   Polecający: Dzięki sobie.


Avar napisał/a:

albo, co juz jest zabojstwem dredow. kupic 2 butelki odzywki do wlosow(najtanszej) wszystko wywalic na leb, wmasowac i czekac 25 minut. Wszy udusza sie i zdechna. 100% pewnosci ze zadziala. sprawdzone w gronie przyjaciol:)


to jednak wszy w dredach takie niedziwne, skoro w gronie przyjaciół sprawdziłeś:)
_________________
Poznaj swój raj.
 
 
 

     ikropka 


Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 1

Wysłany: 2008-08-13, 10:28   

masakra. mam dredy zaledwie pol roku a juz sie zarazilam wszami ;( chyba wpadne w depreche. nie chce ich scinac za dluga nad nimi pracowalam i za duzo mnie to nerwow kosztowalo i boli i w ogole. probowalam dzis octem spiritusowym to zrobic ale nie wiem czy cos pomoglo. mam nadzieje wielka nadzieje ze ten owanol itp pomagaja
 
 

     mea  


Dołączyła: 30 Lip 2006
Posty: 15
Skąd: Wolbrom

Wysłany: 2008-08-14, 17:19   
   Polecający: Dzięki sobie.


w jaki sposób się na ciebie dostały?
moja mama mi powiedziała, ze wszy to nic strasznego, wystarczy szampon i koniec, więc się uspokoiłam :) moje w grudniu będa miały juz rok :)
życze ci powodzenia, i powiedz co pomogło
_________________
Poznaj swój raj.
Ostatnio zmieniony przez mea 2008-08-14, 17:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

     rOo  


Dołączyła: 15 Gru 2007
Posty: 62

Wysłany: 2008-08-14, 20:36   

kurde! :przestraszony:
Ludzie! Zyjemy w XXI w. a tu wszy sie Wam w głowach lęgną? :kwasny: Gdzie Wy to łapiecie albo co robicie, ze macie małych lokatorów w dredzikach?
_________________
musisz uwierzyć w siebie bo wiara czyni cuda....
 
 

     sis  



Zaproszone osoby: 2
Tytuł: zła starowinka
Dołączyła: 06 Maj 2007
Posty: 4092
Skąd: Poznań

Wysłany: 2008-08-14, 20:44   

rOo napisał/a:
Ludzie! Zyjemy w XXI w. a tu wszy sie Wam w głowach lęgną? :kwasny:
No właśnie mnie też to zaskakuje. Zwłaszcza, jeśli informację o posiadaniu nowych kolegów przekazuje się tak:
ikropka napisał/a:
mam dredy zaledwie pol roku a juz sie zarazilam wszami ;(
Tak, jakby to było zupełnie oczywiste, że posiadacz dreadów musi koniecznie sprowadzić sobie takich przesympatycznych lokatorów i że to tylko kwestia czasu, kiedy się zalęgną na jego głowie. Skąd Wy je bierzecie? 0.o

btw - czy któryś z modów mógłby wreszcie poprawić ten haniebny tytuł tematu, który powinien brzmieć: "Ratunku! Jak mam się pozbyć wszy z dreadów?"

mianownik: wesz, dopełniacz: (kogo, czego się pozbyć?) wszy ^^

[ Komentarz dodany przez: Colorblind: 2008-08-14, 20:47 ]
sis napisał/a:
btw - czy któryś z modów mógłby wreszcie poprawić ten haniebny tytuł tematu, który powinien brzmieć: "Ratunku! Jak mam się pozbyć wszy z dreadów?"
sis dla Ciebie wszystko^^
_________________
najstarsza starowinka.

grlało, matulu
 
 

     rOo  


Dołączyła: 15 Gru 2007
Posty: 62

Wysłany: 2008-08-14, 23:08   

Fajnie, że sie ze mną zgadzasz sis. Nie jest normalnym posiadanie pełzających lokatorów ani po pół roku a nie po żadnym innym dłuższym czy krótszym okresie czasu.
Swoje dredki mam już od ponad roku i jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak mogłabym sie nabawić takich żyjątek w ich strukturze....masakra! :wstyd: :kwasny:
Ktoś, kto ma taki problem powinien sie zastanowić nad swoja higiena czy może kontaktami z "nieświeżymi" ludźmi bo normalne to dla dredów na pewno nie jest! :P
_________________
musisz uwierzyć w siebie bo wiara czyni cuda....
Ostatnio zmieniony przez rOo 2008-08-14, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

     Rastka_71  


Dołączyła: 04 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: brać na piwo? wRock.

Wysłany: 2011-01-04, 22:15   
   Polecający: Lucek! :D


jeżeli śpicie u kogoś, lepiej ogarnąć czy kumpel(a) nie ma lokatorów, zwierząt. moja koleżanka miała pchły :wstyd: <OK> nie wiem jak je złapała, ale skakały jej pchły po głowie!
moje dreadki czują się dobrze i nie mają przyjaciół, oby, oby, oby NIGDY :D
_________________
Bo koń jest miłością, taniec namiętnością, gallop nałogiem, a muzyka bogiem...
 
 
 

     Uluś  



Dołączyła: 15 Lis 2007
Posty: 113

Wysłany: 2011-01-05, 23:45   

Moja mama spanikowała jak przyjechałam z WOODSTOCKU <znajomy w kompieli błotnej, dwie garści błota wylał mi na dredy :S> trochę czasu zajęło zanim wypłukałam i wytrzepałam cały piasek, ale poleceniem od mamusi było umycie w szamponie przeciwpchłowym xD <podobno stworzyło się sprzyjające im środowisko>. Umyłam, problemu nie było. Tylko szampon nie pachniał zbyt ładnie. :)
_________________
Żyję dopóki kocham, kocham dopóki żyje.
 
 
 

     kasia23xyz 


Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 1

Wysłany: 2011-08-15, 12:14   

wjewjór napisał/a:
Jeśli chodzi o pozbycie sie wesz,to na 100% działa denaturat.Wiem, bo jak byłam mała to babcia mi nim umyła włosy i zostawiła na chwilke pod folią i pomogło :) ktoś napisał ze skóre wypali,ale tylko troche piecze jesli ma sie podrapana,ale za to efekt gwarantowany,czyli wszy OUT!I jesli chodzi o to gdzie sie mozna nimi zarazic to w szczególnosci od dzieci.



Jak można używać czegoś co niszczy skórę głowy chcąc zniszczyć wszy, kiedy w aptekach jest pełno bezpiecznych środków np. harton. polecam bo sama miałam ten problem
 
 

     rast0700 


Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 3

Wysłany: 2011-08-27, 01:40   

Powiedz, czy pomógł Ci któryś z tych sposobów? mam ten sam problem i nie wiem co zrobić ;/
Ostatnią rzeczą której bym chciał jest ścięcie moich batów... Mam zamiar spróbowac denaturatu ale nie wiem czy nie zniszczy mi to dredów i czy nie powypadaja mi włosy itp. Nie wiem czy szampon 'owanol' jeszcze gdzies produkują ale mam zamiar go gdzies poszukac. ;(
No chyba, że macie jakieś nowe sposoby ;D
Ostatnio zmieniony przez rast0700 2011-08-27, 01:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

     Dreadman  


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 219
Skąd: Podkarpacie

Wysłany: 2011-08-27, 12:10   

co Ty robiles ze masz wszy w dreadach??3 lata ich nie myles i tulales sie po stajniach??Wychodzi na to ze kiepsko u Ciebie z higiena.
 
 

     rast0700 


Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 3

Wysłany: 2011-08-27, 12:46   

Zaraziłem się od kogoś na woodstocku, najprawdopodobniej gdzieś w pogo. Myje je 2 razy w tygodniu. Chodze do liceum więc higiena to raczej normalna rzecz o.O
Ostatnio zmieniony przez rast0700 2011-08-27, 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

     Uluś  



Dołączyła: 15 Lis 2007
Posty: 113

Wysłany: 2011-08-30, 17:35   

Hehe a ja chodzę do technikum i nie wiem co to higiena :D
Próbuj specyfików z aptek. [:
_________________
Żyję dopóki kocham, kocham dopóki żyje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy