• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

     mea  


Dołączyła: 30 Lip 2006
Posty: 15
Skąd: Wolbrom

Wysłany: 2008-06-25, 11:48   
   Polecający: Dzięki sobie.


w mojej "wsi" 2,90
a w Krakowie juz 4,5 czasem 5
:) za to samo szydełko z Japońskiej firmy
_________________
Poznaj swój raj.
 
 
 

     Grejpfrutowa 


Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1

Wysłany: 2008-07-22, 21:48   

ja mam trzy dredy, zamierzam zrobić całą głowę .
lecz na razie pieniedzy brak .
a chodzi mi o to, że kupiłam sobie szydełko 0.5 zeby popoprawiać te co mam, a szydłeko się ślizga .
można coś zrobić aby sie nie ślizgało ?

i drugie pytanie .
czy przebijając dreda szydełkiem i wciągając włoski wystające z niego trza te włochy do środka wsadzić ta ?
nie trza ich upychać w górę albo w dół ?
wystarczy je tylko wtadzić ?
 
 

     Anouk  



Tytuł: DREADMAKER
Dołączyła: 08 Kwi 2007
Posty: 315

Wysłany: 2008-07-23, 03:42   

zeby sie nie slizgalo, musisz je uzywac

ja nawijam kosmyj na szydlo i dopiero wciagam
_________________
www.anouk.getphoto.pl dredy, dredloki
http://b12.grono.net/162/...110-500x500.jpg
 
 
 

     Panna_Nikt  



Dołączyła: 14 Gru 2007
Posty: 234
Skąd: mazowieckie.

Wysłany: 2008-07-24, 12:55   
   Polecający: google.pl


Grejpfrutowa napisał/a:
kurde, kompletnie mi nie wychodzi poprawianie dredów . ;[

Mi też na początku nie wychodziło.
Jak miałam pierwsze dwa,to mi było cholernie trudno,jeszcze do tego cienkie są.
Potem dojdziesz do wprawy,uwierz mi.
Trening czyni mistrza,nie poddawaj się tylko cały czas machaj szydełkiem.Kiedyś na pewno samo wyjdzie ;)

Cytat:

co sądzicie o 10 cm dredach ? ;>

W jakim sensie?
Chodzi o szydełkowanie,czy sam wygląd?
Jeśli o to drugie to wychodzę z załozenia,że wszystko urośnie :luka:
_________________
Dni są piękne i niczyje kiedy jesteś włóczykijem.
 
 

     Uluś  



Dołączyła: 15 Lis 2007
Posty: 113

Wysłany: 2008-07-24, 13:13   

No pewno. Mój pierwszy chyba miał nawet mniej niż 10
A na czubku głowy moje po zrobieniu całej głowy miały ok. 7 cm. Teraz prawie tyle już dłuższe.
Rosną, rosną ;)
Czasem takie krótkie kikutki mają swój urok xD
_________________
Żyję dopóki kocham, kocham dopóki żyje.
 
 
 

     toczek 


Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 9

Wysłany: 2008-07-31, 21:39   szydełko

próbuje próbuje i chyba w końcu wychodzi :D przynajmniej tak mi się wydaje... czuję jak włoski tak do środke wchodzą czy coś takiego :P i taki dźwięk jak z płyty winylowej :)
 
 

     BladoR 


Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 48

Wysłany: 2008-08-17, 00:12   

na początku używałem 0.6 teraz 0.5 i szydełkowanie idzie mi o wiele lepiej
 
 

     włóczka 


Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 9
Skąd: Lbn

Wysłany: 2008-08-18, 11:44   

ja mam, 0,5 0,6 i 0,75, kiedyś nawet używałam 1.0, ale to w wypadku bardzo zniszczonego dreada znajomej(do środka trzeba było wciągnąć duże pasma w ogóle przed jakimkolwiek szydełkowaniem)

co do szydełkowania, znam ludzi, którzy się nigdy nie nauczyli mimo prób, ale od czego jest dreadmaker :cool:
a co do historii pokaleczonych palców, to jak robiłam swoją 'pierwszą głowę' to zużyłam chyba metr plastra bez opatrunku, a i tak nic to nie dało, po prostu trzeba trochę w życiu przejść zanim się dojdzie do perfekcji :zawstydzony:
_________________
ruszcie księżyc kolanem
 
 
 

     Eliot 



Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 25

Wysłany: 2008-08-18, 23:54   

dla mnie idealne jest 0.55;)
 
 

     ketoprom  



Zaproszone osoby: 1
Tytuł: Liryczna Pyta
Dołączyła: 18 Sie 2008
Posty: 424
Skąd: Zgol / Pozen

Wysłany: 2008-08-19, 00:00   

mój ideał 0.5, dobry na każde dready, świetnie wciąga włoski i utwardza dreada ^^ ale z braku tego przecudownego stworzenia w pasmanteriach, w mojej przeuroczej wsi, nie narzekam na starego, dobrego 0.55 :P
_________________
Ona była doskonała, a że doskonałość nie zna granic, piła na umór.

Deszcz mnie moczy, w pysku sucho,
Robota mnie nudzi.!
Van Gogh też miał jedno ucho,
A wyszedł na ludzi.!
 
 
 

     Zdybek 



Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 25

Wysłany: 2008-10-08, 21:32   

Ja jak zrobiłem dreadki, wróciłem do domu, chwyciłem swoje szydełko (0,6), podparty tylko wiedzą z internetu zacząłem się bawić, po 0,5 godziny załapałem o co kaman i nie sprawia mi to problemu, więc nie u wszystkich tak jest i nie ma się czego bać :) Bless
 
 

     kondzio89  


Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 1

Wysłany: 2008-12-02, 15:53   

ściąłem dready ,mam je. I moje pytanie czy jak chce sobie je znowu doczepic to bedą sie dobrze trzymac ? jak biore jakiegos dreada i ciągne za jakis włosek to moge go wyciągnąć wiem to jasne niczego sie nie trzymają,ale jak doczepie je znowu do włosów to przeciez tez sie nie bedą cebulkami trzymac te stare dready do głowy .czy mam sie martwic o to ze bedą mi sie sypac włosy z dreada przy poprawianiu ich ? :/
 
 

     sis  



Zaproszone osoby: 2
Tytuł: zła starowinka
Dołączyła: 06 Maj 2007
Posty: 4092
Skąd: Poznań

Wysłany: 2008-12-02, 16:28   

kondzio89 napisał/a:
I moje pytanie czy jak chce sobie je znowu doczepic to bedą sie dobrze trzymac ?
Jak je dobrze doczepisz, to trzymać się będą dobrze, to dość logiczne.
kondzio89 napisał/a:
jak doczepie je znowu do włosów to przeciez tez sie nie bedą cebulkami trzymac te stare dready do głowy
No nie, bo będą się trzymać nowych dreadów, a te z kolei będą przytwierdzone do głowy. Dobrze połączysz, to nie poodpadają.
_________________
najstarsza starowinka.

grlało, matulu
 
 

     jamaiecka 


Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1

Wysłany: 2008-12-04, 17:22   

siemka Wam;) kolega ktory bedzie mi niedługo robił 3dredy mówi ze bedzie robil szydełkiem 1,75 :szok: ....sobie robil takim i wyszły dobre ale czy ten rozmiar tego szydełka jest dobry;/? podkreslam ze chce troszke mniejsze i ciensze... ( ze względu na rodzaj mych włosów :kwasny: )
 
 

     essien15  


Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 65
Skąd: Zielona Góra :D

Wysłany: 2008-12-04, 19:50   
   Polecający: google xD


przeczytalem caly ten temat i nic xD wiem ze na tym forum gdzies widzialem rodzaje i firmy szydel ale nie moge znalesc... pomoze ktos?;)
_________________
'Napraw się człowieku, wreszcie oddaj w ręce Pana, bo demon powróci jak nocna mara'
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy