• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

     Dred  


Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Babilon

Wysłany: 2006-11-23, 18:46   Wasze odczucia po zrobienu dredów !?

Witam wszystkich na początku ;)
Chciałbym się dowiedzieć od was czy po zrobieniu dredów bolała wasz głowa skóry jak to przez jaki czas !? A teraz coś innego jak się czuliście po zrobieniu dredów jakie to uczucie wreście je mieć? Wstydziliście się wyjść w nich na dwór, do szkoły? Piście wszystkie wasze odczucia :D
_________________
17
 
 

     Asssia  


Dołączyła: 08 Paź 2006
Posty: 114
Skąd: Śrem

Wysłany: 2006-11-23, 19:13   

a no moze troche bolalo ale niedlugo, naprawde nie bylo tak zle jak niektorzy mowili. w ogole za najgorsze cierpienia dredy warto zrobic.A po zrobieniu dredo czuje sie na pewno lepiej :) a z tym wstydzeniem sie to glupie pytanie? jak mozna sie wstydziec czegos co chcialo sie miec? tym bardziej gdy sa to dredy?! :)
_________________
bum
 
 
 

     Dred  


Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Babilon

Wysłany: 2006-11-23, 19:23   

Z tym wstydem chodziło mi o uwagi ludzi na ulicy w szkole... Może żle napisałem
_________________
17
 
 

     Asssia  


Dołączyła: 08 Paź 2006
Posty: 114
Skąd: Śrem

Wysłany: 2006-11-23, 20:03   

a no zdarza mi sie slyszec glupie komentarze ale zawsze sie z tego smieje... innym nie musi sie podobac bo zrobilam to dla siebie i juz :D
_________________
bum
 
 
 

     owad.lezacy  



Zaproszone osoby: 2
Dołączyła: 20 Mar 2006
Posty: 2492
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2006-11-23, 20:23   
   Polecający: Google


Dred napisał/a:
Chciałbym się dowiedzieć od was czy po zrobieniu dredów bolała wasz głowa skóry jak to przez jaki czas !?

bolalo a moz einaczej bolala jak dotykalam czy chcialam ise polozyc dlarego spalam na brzuchu i nie umialam oddychac :P ale nie bylo zle moze prezz jakis tydzien bolalo xD
Dred napisał/a:
jak się czuliście po zrobieniu dredów jakie to uczucie wreście je mieć?

hmm szczerze to czulam sie dziwnie gdy przechodzilam kolo lustra i widzialam tam takie streczace boki do gory :P smiesyzlo mnie to ale z biegiem czasu sie przyzwyczailam
Dred napisał/a:
Wstydziliście się wyjść w nich na dwór, do szkoły? Piście wszystkie wasze odczucia :D

nie nie wstydzilam sie bo czego ? zawsze chcialam miec dready i teraz miala bym sie ich wstydzic ? nie nie a glupich komentarzy sie fajnie slucha przynajmniej sie smiac jest z czego :P osobiscie mnie one nie ruszaja :P
_________________
Play, girl.
 
 
 

     sprezyna  


Dołączyła: 04 Kwi 2006
Posty: 107

Wysłany: 2006-11-24, 14:52   

ja na początku jak przyszłam do klientki dredy robić to się strasznie załamałam, bo mi szkoda włosów było, ale dredy od ponad roku chciałam mieć i wiedziałam, że jak nie zrobie to potem i tak będe żałować. głowa bolała pierwsze dwa dni i wkurzały mnie moje koleżanki, bo zamiast patrzeć mi się w oczy patrzyły na moją głowe, a co do komentarzy w szkole, byłam wniebowzięta. co prawda wszyscy strasznie wlepiali na mnie wzrok, ale nikt mi nie dokuczał, ci chłopacy którzy byli kiedyś dla mnie nieprzyjemni nagle dali mi spokój. hm, no i obeszło się też bez macania :rotfl:
 
 

     Asssia  


Dołączyła: 08 Paź 2006
Posty: 114
Skąd: Śrem

Wysłany: 2006-11-24, 17:29   

u mnie bez macania sie nie obylo...jak jestem w jakims nowym otoczeniu zawsze znajdzie sie ktos kto musi pomacac :D
_________________
bum
 
 
 

     Don_Satanos  



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 282

Wysłany: 2006-11-24, 19:41   

Mnie głowa nie bolała, boli za to po dokręcaniu:) Dredów nigdy się nie wstydziłem i jak dotąd nie żałuje że nie mam już "normalnych włosów. Można by nawet powiedziec, że.. no nie wiem co, ale z dredami lepiej się czuję.
_________________
Kim Ty jesteś, że tak Cię nienawidzę?
 
 
 

     eLL_Koza  



Dołączyła: 22 Gru 2006
Posty: 40
Skąd: Krakow

Wysłany: 2006-12-24, 00:16   
   Polecający: www.google.com ^^


Ja przez 3 dni niemoglam spac tak mnie glowa bolala ale jakos po zrobieniu ( tu zgodzę się z Don_Satanos, poczulam sie "dowartosciowana" xD
_________________
#dredy, server: warszawa.irc.pl, port 6666

...::: ! ! ! Zapraszam ! ! ! :::...

-> Fobb^ <-
 
 
 

     agga-zs  


Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 5
Skąd: Białystok

Wysłany: 2006-12-24, 13:19   

glowa bolala przez pierwsze 3 dni /ciezko ze spaniem;)/
teraz po dokrecaniu troche boli;)
ale ogolnie po zrobieniu dredzikow czulam sie bossko /w koncu czekalam na to 2 lata;)/
komentarze ludzi oczywiscie byly i sa ale olewam to i smieje sie z tego
 
 
 

     Wherever  



Dołączyła: 25 Cze 2006
Posty: 17
Skąd: z nikąd

Wysłany: 2007-01-07, 19:54   Re: Wasze odczucia po zrobienu dredów !?

Dred napisał/a:
Chciałbym się dowiedzieć od was czy po zrobieniu dredów bolała wasz głowa skóry jak to przez jaki czas !?

Bolała jak cholera... ;/ Pierwsza noc to była katorga, tak mnie ona bolała, że aż musiałam się przeciwbólowych nałykać, żeby zasnąć...

Cytat:
A teraz coś innego jak się czuliście po zrobieniu dredów jakie to uczucie wreście je mieć?

Moje pierwsze zdanie: ale to strasznie drapie!! xD Później już się głowa przyzwyczaja i nie jest już ta fryzura taka drapiąca ;P

Cytat:
Wstydziliście się wyjść w nich na dwór, do szkoły? Piście wszystkie wasze odczucia :D

Nie no wstydzić się nie wstydziłam, bo przecież jakby tak było to bym sobie ich nie zrobiła... Przechodnie nawet się tak dziwnie na mnie nie patrzyli jak myślałam, aby jedna babcia mnie w pierwszy dzień w autobusie zaczepiła i pyta się "czy to się odczepia do mycia" ;D Ja zmęczona po ciężkim dniu ciągnięcia za włosy odpowiedziałam "Tak, oczywiście, a potem przyczepia, prawda, że mało kłopotliwa fryzura?" xD W ogóle w szkole jakoś się nie zaskoczyli ludzie, że zrobiłam dredy, na rozpoczęciu roku było tylko "O dredy sobie zrobiłaś" bez żadnego entuzjazmu ;]
 
 

     byebus  


Dołączył: 10 Lis 2006
Posty: 66

Wysłany: 2007-01-09, 14:27   

Głowa bolała strasznie! a moje odczucia??... Ja się napawałem dumą!! :D więcej nie trzeba mówić ;P
 
 

     Zdybek 



Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 25

Wysłany: 2008-11-04, 20:45   

Po zdobieniu dreadów... to było jedne z lepszych uczuc w moim życiu, naprawde. Robiłem we wrocławiu, a mam do niego 40km, wiec jechałem pociagiem. Jak wyszedłem od dreadmakera, to po prostu cudnie. Muzyka na uszach, banan na gębie, w każdej szybie samochodu się przeglądałem, spóźniłem się na pociąg, bo byłem zachwycony tymi batami :D Nawet ten ból skóry głowy mi nie przeszkadzał :D

Dodam jeszcze, ze w trakcie robienia byłem załamany, no może za mocne słowa, ale nie byłem zachwycony :P

Polecam WSZYSTKIM :) Bless
 
 

     majeranek 


Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 12

Wysłany: 2008-11-06, 17:28   

No przedewszystkim leb mnie bolal po zrobieniu, jakies 2 dni. Gorsze bylo potem... jakies 2-3 tygodnie bardzo mnie glowa swedziala. No a samopoczucie hmm bylo roznie, ogolnie bylem zadowolony tylko mialem takie przeblyski typu: "kurde... moglem nie robic" Ale teraz jestem bardzo zadowolony i lubie moja fryzure ;]
 
 

     dédain  



Dołączyła: 22 Lut 2008
Posty: 38
Skąd: Sosnowiec

Wysłany: 2008-11-08, 15:20   
   Polecający: www.google.pl


Głowa bolała jak cholera ale przetrzymałam to jakoś bez dodatkowych środków ^^.
Zadowolona byłam strasznie, pierwsze kilka dni praktycznie spędziłam przed lustrem :P podziwiając jakie są piękne i wspaniałe :]
Nie, nie wstydziłam się wyjśc z domu, najczęściej spotykam się z pozytywnymi reakcjami na moje dredy. No ale czasem zdarzają się nieprzyjemne sytuacje - w grę wchodzi wtedy mój niewyparzony język :]
_________________
"Młodość już taka jest, sama ustala zasady i nie pyta czy ciało to zniesie, a ciało zawsze znosi."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy