• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

     Kostuch  



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 98

Wysłany: 2005-10-09, 20:20   Twoj ulubiony film

Film jest juz trudno wymienic. Po pierwsze ze obejrzalo sie ich o wiele wiecej niz przecztalo ksiazek a po drugie ze ciezko stwierdzic ktory byl najlepszy. Mozecie wymienic kilka, ale ktory wam pierwszy przychodzi na mysl?

Mi chyba SAW (Pila). Ostry film i ostre zakonczenie... ale duzo jest filmow ktore mi sie podobaly. Za duzo by wymieniac. Chyba ze kiedys bedzie np temat "10 ulubionych filmow";)
 
 

     Ptaq  



Tytuł: Test
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1517
Skąd: D?browa Górnicza

Wysłany: 2005-10-09, 20:23   
   Polecający: Ptaq


Kostuch napisał/a:

Mi chyba SAW (Pila)

A co to ?

A ja w sumie nie wiem który. Bo kazdy film ogladam tylko 1 raz niepowracam nigdy do rzadnego. Ale fakie lepsze to: Dzień Świra, PI, Matrix.
_________________
podpis
 
 

     Kostuch  



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 98

Wysłany: 2005-10-09, 20:42   

0.o nie slyszales o SAW?:P sciagnij sobie to z neta czlowieku albo wyporzycz:P

PI - slyszalem o tym filmie. lecial nawet niedawno w TV ale zapomnialem obejrzec.
 
 

     Filek  



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 65
Skąd: Starachowice

Wysłany: 2005-10-09, 20:59   

Dzień Świra :mrgreen:
_________________
życie jest bardzo niebespieczne - w każdej chwili można umrzeć .....
 
 
 

     Kostuch  



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 98

Wysłany: 2005-10-09, 21:13   

nie podobal mi sie dzien swira:P

a wlasnie uswiadomilem sobie jaki jest najlepszy film na swiecie:> urwany:>:D:D:D
 
 

     Orange  



Zaproszone osoby: 1
Dołączyła: 09 Paź 2005
Posty: 1029
Skąd: inna rzeczywistość.

Wysłany: 2005-10-09, 21:17   
   Polecający: Epuls


SAW? :lol: Nie widziałam gorszego filmu. Oglądam, oglądam, a tu nagle scenariusz. Bezsens (:
_________________
to co widzisz w lustrze to nie jest odbicie
to tylko maniera, to nie jest życie
w naszych źrenicach jest za mało boga
a droga jest prosta, czy jest kręta droga


http://www.orangeblood.digart.pl
 
 
 

     syllasje  



Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 8
Skąd: Gołonóg(DG ofcourse)

Wysłany: 2005-10-09, 22:05   
   Polecający: ptaq


wróg u bram
szeregowiec ryan
schizy i zmuły w las vegas
 
 
 

     Kodziu  



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 99
Skąd: Z piekła rodem

Wysłany: 2005-10-10, 06:16   
   Polecający: Filek penilek ;)


Wczoraj taki film jeden oglądałem "Cup of my blood" - horror. Nie żeby był jakiś rewelacyjny czy nawet straszny ale ładnie beret rysuje. :D
_________________
L is for LOVE, baby
O is for O yes I do
V is for VIRTUE, so I ain't gonna hurt you
E is for EVEN if you want me to
R is for RENDER unto me, baby
M is for that which is MINE
A is for ANY old how, darling
N is for ANY old time
 
 
 

     Orange  



Zaproszone osoby: 1
Dołączyła: 09 Paź 2005
Posty: 1029
Skąd: inna rzeczywistość.

Wysłany: 2005-10-10, 06:34   
   Polecający: Epuls


Ja tam jestem wierna Dirty Dancing. O! :P
_________________
to co widzisz w lustrze to nie jest odbicie
to tylko maniera, to nie jest życie
w naszych źrenicach jest za mało boga
a droga jest prosta, czy jest kręta droga


http://www.orangeblood.digart.pl
 
 
 

     Ptaq  



Tytuł: Test
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 1517
Skąd: D?browa Górnicza

Wysłany: 2005-10-10, 11:41   
   Polecający: Ptaq


Ja z kumpela zamiast na costam fajnego poszlismy na Dirty Dancing 2 ehhh... i do konca niewiem czy to ona specjalnie czy przez przypadek :P
_________________
podpis
 
 

     evay  



Dołączyła: 10 Paź 2005
Posty: 20
Skąd: Mysłowice

Wysłany: 2005-10-10, 12:12   

The Million Dollar Hotel :love: :)
_________________
"Gdy w Los Angeles widzą jakiegoś faceta w pięknym domu, zaraz mówią: "pewnego dnia, ja zamieszkam w tym domu". kiedy coś takiego ma miejsce w Dublinie, zaraz słychać: "pewnego dnia dopadnę tego drania!"
"Gorzej niż w piątkowy wieczór w Dublinie!"
 
 
 

     Damien16  



Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 24
Skąd: Dąbrowa Górnicza

Wysłany: 2005-10-10, 14:04   
   Polecający: Epuls


Ja ogolnie lubie ogladac dobre komedie:)
 
 
 

     evay  



Dołączyła: 10 Paź 2005
Posty: 20
Skąd: Mysłowice

Wysłany: 2005-10-10, 14:05   

Damien16 napisał/a:
Ja ogolnie lubie ogladac dobre komedie:)
co do dobrych komedii to nic nie przebije "Bruce Wszechmogacy"

a czy "The Simpsons" mozna zaliczyc do filmow? :P
_________________
"Gdy w Los Angeles widzą jakiegoś faceta w pięknym domu, zaraz mówią: "pewnego dnia, ja zamieszkam w tym domu". kiedy coś takiego ma miejsce w Dublinie, zaraz słychać: "pewnego dnia dopadnę tego drania!"
"Gorzej niż w piątkowy wieczór w Dublinie!"
 
 
 

     Orange  



Zaproszone osoby: 1
Dołączyła: 09 Paź 2005
Posty: 1029
Skąd: inna rzeczywistość.

Wysłany: 2005-10-10, 15:39   
   Polecający: Epuls


Osobiście wolę 1 od dwójki jeżeli chodzi o DD ;)
_________________
to co widzisz w lustrze to nie jest odbicie
to tylko maniera, to nie jest życie
w naszych źrenicach jest za mało boga
a droga jest prosta, czy jest kręta droga


http://www.orangeblood.digart.pl
 
 
 

     Kostuch  



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 98

Wysłany: 2005-10-10, 16:12   

a ja w ogole nie lubie dirty dancing:P bleh.. kicz..

a moze ktos lubi ogladac anime? jakies pelno metrarzowe np? ostatnio reklamowali Ruchomy Zamek Hauru w TV ze w kinach leci (ja ogladalem go pol roku temu). Fajny. Polecam. Tak samo jak "Ksiezniczka Mononoke", "Spirited Away", "Laputa - Zamek w chmurach", "Grobowiec Swietlikow"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy