• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Sarcia  

Wysłany: 2008-03-25, 18:17   Problem z grafiką !P

Mam problem.
Właściwie nie jest to problem.Chciałabym nauczyć się robić banery avatary i fotomontaże.Nie wiem gdzie i jak.
Jestem początkującą.
Mam jedynie Gimpa podobno jest to dla początkujących.Jeżeli nie dało by się w nim robić no to podajcie mi jakiś inny program ale proszę żeby nie był płatny.
Jeżeli nie chcecie to napiszcie mi na PW(prywatna wiadomość) lub na gg(gadu-gadu)
Tylko wiem ż jestem wybredna proszę krok po kroku :D
Jeżeli ktoś by mi był wstanie pomóc była bym bardzo wdzięczna :padam:

daimos  

Wysłany: 2008-06-03, 01:57   
   Polecający: Nikt

Oj dziewczyno za dużo chcesz za jednym razem ;) Polecam odwiedziny strony helion.pl i zakup odpowiedniej literatury (związanej oczywiście z programami do tworzenia grafiki). Jeśli jednak nie masz pieniędzy/chęci/czasu na zakup książki to skorzystaj z pomocy wujka Google - podejrzewam, że jeśli grzecznie go o coś zapytasz to bankowo Ci pomoże :)

Pozdrawiam.

Corvus Corax  

Wysłany: 2008-06-03, 13:37   

Bez problemu. Na początku dobrze będzie zacząć właśnie od podstaw, czyli avatarek, userbar.

Sam pracuję w Photoshopie, ale znam paru GIMP-owców o dobrym poziomie...

Whoa, nie zauważyłem, jak bardzo stary jest ten post.... ale gdyby ktoś chciał poznać tajniki PS, to zapraszam na PW.

Argom  

Wysłany: 2008-07-24, 15:21   

Photoshop są tylko wersje na 30 dni ale tam możesz zrobić profesjonalną grafę , możesz też wpisać u wujka google program do bannerów :cwaniak:

Hellblade  

Wysłany: 2008-07-24, 20:54   Re: Problem z grafiką !P

Sarcia napisał/a:
Mam problem.
Właściwie nie jest to problem.Chciałabym nauczyć się robić banery avatary i fotomontaże.Nie wiem gdzie i jak.
Jestem początkującą.

Zajrzyj na jakieś forum o tematyce grafiki komputerowej dla zielonych
Cytat: