• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

DrBlack 

Wysłany: 2010-08-03, 09:45   Uważasz, że miłość znajdzie Cię sama? ...

Witam.
W sieci można przeczytać bardzo wiele artykułów na temat związków, miłości itd. W prawie każdy artykule zaznaczone jest, że miłości nie należy szukać na siłę, że przyjedzie ona w najmniej oczekiwanym przez nas momencie. Nie mam dużego doświadczenia w tych sprawach, ale lepsze to niż żadne. Po przeczytaniu jednego z artykułów pomyślałem "może i to prawda". Ale po dłuższym zastanowieniu mam coraz więcej wątpliwości. Gdyby tak było każdy miałby swoją drugą połówkę. Znam kilka osób, które mimo dorosłego już wieku nie mają żony lub mężów. I nie wierze, że cały problem tkwi w tym, że "uciekali" przed miłością, przed uczuciem. Teraz już nie wiem jak to jest, czy tą miłość trzeba jednak szukać czy nie?
Ja mimo 18 lat, nie mam i nie miałem jeszcze żadnej dziewczyny, i sam nie wiem w czym "tkwi" problem, ponieważ nie uważam żebym unikał towarzystwa itd.

matra  

Tytuł: Buka zimna suka

Wysłany: 2010-08-03, 10:33   

We wszystkim trzeba znać umiar. Szukanie drugiej połówki na siłę mija się z celem, bo nie wiadomo już potem czy szukamy kogoś, żeby go mieć, czy szukamy kogoś do miłości. Miałam znajomego, który był tak zdesperowany, że nawet na gg ustawiał opisy, że szuka dziewczyny. To śmieszne i dziecinne.
Z drugiej strony równie śmieszne i niedojrzałe jest siedzenie z założonymi rękami w oczekiwaniu, że wszystko co nam dane zostanie nam podetknięte pod nos.
Nie każdy ma to szczęście, że znajduje miłość niemalże na starcie dorosłości, niektórzy muszą na nią dłużej poczekać, a niektórzy w ogóle nie trafiają - albo zostają sami, albo tkwią w beznadziejnym związku.
Trzeba szukać jak najbardziej, ale nigdy nic na siłę.

m. gallery

PapaSzakall  

Wysłany: 2010-08-03, 10:44