• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Colorblind
2008-12-23, 17:01
Autor Wiadomość

     marcin2279 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 2

Wysłany: 2008-12-23, 13:59   mam problem z oprogramowaniem

Mam problem prosze o pomoc. Chcialem zrobic nowy wyglad XP. Wiec pobralem style XP, od tamtej pory przy wlaczaniu kompa system kaze mi wybierac system operacyjny do uruchomienia jest to: windows XP Home Edition i Windows XP Home Edition(boothscreen). Jak pozbyc sie tego drugiego. Zaznaczam jestem laikiem. Z gory dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez marcin2279 2008-12-23, 14:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

     chudy123123 


Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 45

Wysłany: 2008-12-23, 19:16   

Formata zrob :] I zainstaluj Wxp ,i nie "tuninguj" :P
 
 

     kanarinho  



Tytuł: PENETRATOR
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 4807
Skąd: Dębno

Wysłany: 2008-12-23, 19:34   
   Polecający: Paulinaaa


Nie formatuj dysku!! Sąinne sposoby, zeby usunąć wpisy - tak są to typowe wpisy rejestru, które programy nawet po usunięciu zostawiają je w systemie.

Po pierwsze musisz odnaleźć plik "boot.ini" i usunąć w niego pozycje wybieranego systemu. Jeśli serio jesteś laikiem to radze sie w to nie bawić.

Inny sposób jest znacznie prostszy, polega na tym, ze wchodzimy do panelu sterowania i wybieramy system -> zaawansowane -> uruchamianie i odzyskiwanie, i zmieniamy pole "wyświetl listę systemów przez" na 0.

To tyle na ten temat.
_________________
I tak nikt tego nie czyta.
 
 
 

     marcin2279 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 2

Wysłany: 2008-12-24, 07:53   

Dzieki bardzo. Pomoglo:) Chociaz i tak wiem ze to siedzi na dysku ale nie czuje sie na silach zeby z tym sie meczyc.
 
 

     kanarinho  



Tytuł: PENETRATOR
Dołączył: 24 Cze 2008
Posty: 4807
Skąd: Dębno

Wysłany: 2008-12-24, 11:27   
   Polecający: Paulinaaa


Cytat:
Dzieki bardzo. Pomoglo:)
innej koncepcji nie było;)
marcin2279 napisał/a:
Chociaz i tak wiem ze to siedzi na dysku ale nie czuje sie na silach zeby z tym sie meczyc.
spróbuj poszukać tego batona w panelu sterowania->dodaj/usuń programy.
_________________
I tak nikt tego nie czyta.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy