• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

niechcicm 

Wysłany: 2011-04-25, 20:25   

Matma nigdy nie była łatwa dla ogółu uczniów:D

Isaack  

Wysłany: 2011-04-25, 21:14   

ja jestem w 3 klasie technikum i nadal nic nie umiem, przez te wszystkie lata potrafię tylko dobrze dodawać, odejmować, dzielić i mnożyć :)

Wampirek  

Wysłany: 2011-04-26, 10:25   

Gosia, bo tak na imię ma moja pierwsza Pani od matematyki, była ostro popierniczona, naprawdę. Dużo wymagała, nie dało się z nią dogadać, sama chyba mało umie z tej mamty. Na dodatek jest tak ohydna, że szok. I j*bie jej z gęby. ;/

mirka 

Wysłany: 2011-04-26, 10:44   

Babka z podstawówki mnie lubiła na szczęście, mimo, że byłam największym antymatematykiem w szkole :P Nic , kompletnie nic nie umiałam.

I mam dokładnie tak samo jak Isaack, z tym wyjątkiem, że jestem w 1LO :) i chyba sobie siadne z matmy...

Księżycowa  

Wysłany: 2011-08-12, 21:39   

Pierwsza nauczycielka matematyki była strasznie spokojna i to zapamiętałam najbardziej. Rzadko kiedy podnosiła głos, zazwyczaj starała się być miła, choć swoje wymagania odnośnie przedmiotu - oczywiście miała. Ale w tamtym okresie z matematyką byłam na poziomie neutralnym, nie szło mi źle (jeśli nie liczyć ułamków na których zawsze chorowałam, nie mam pojęcia dlaczego, ale odkąd złapałam przeziębienie przed wprowadzeniem tego tematu przez kilka ładnych lat zawsze co najmniej miałam wtedy katar i chrypę), ale nie pałałam do tego przedmiotu zbytnią miłością.

Piaskowy Ludek  

Wysłany: 2011-08-19, 21:52   

Uwielbiałam pierwszą nauczycielkę od matmy. Prowadziła harcerstwo, do którego przyczyniłam się także i ja. Potem ona odeszła i przyszła taka kosa. Nie lubiłam jej. Trzecia jest do teraz. Uczy podstawówki. Ja już w gimnazjum jestem. Świetna ta trzecia. Tłumaczyć umie, pomocna

StanDemicki  

Tytuł: Demoniczny