Wysłany: 2014-12-04, 12:05 Zadowolenie pracowników
Kto z was prowadzi firmę i sprawdza zadowolenie pracowników? http://www.gdp-krakow.pl/ - zastanawiam się nad sprawdzeniem sytuacji w mojej firmie. Czasem pracodawcy bywają ślepi na potrzeby pracowników i nie widza wszystkiego. Co o tym sądzicie?
Poczytaj sobie ten poradnik:http://praca.gratka.pl/po...rt,t,id,tm.html tutaj masz napisane na temat tego jak przyjazne musi być miejsce pracy. Ogólnie mało kiedy pracodawcy tak bardzo przejmują się pracownikiem. Ja na twoim miejscu bym sprawdziła, bo zawsze możesz coś zmienić, a Twoi pracownicy wtedy będą pracować efektywniej.
W sumie, komfort pracy dużo daje, tak jak i postawa szefa i atmosfera w firmie. Często pracuje się dla dobrego człowieka za mniejsze pieniądze i będąc lojalnym bardziej, niż w stosunku do korporacji.
Też jestem podobnego zdania. Płaca to nie wszystko. Równie ważna jest atmosfera w miejscu pracy, stosunek szefa do pracowników, a także takie benefisy, jak imprezy integracyjne czy dodatkowe szkolenia. U nas na przykład często łączy się te dwa ostatnie, to znaczy najpierw jest szkolenie, a po nim impreza integracyjna. nawet w tym miesiącu mieliśmy szkolenie z ochrony danych osobowych dla naszego działu. W sumie, to fajna firma prowadziła: http://bit.ly/1qDTYFC. A potem było ognisko integracyjne i taka tam imprezka. Całość odbywała się nad jakimś jeziorkiem, w wynajętym pensjonacie. Wiadomo, w grudniu nie było innych turystów, więc nikomu nie przeszkadzaliśmy, a i ceny niższe poza sezonem.
A w jaki sposób się to właściwie sprawdza? U nas chyba wszystko jest pod tym względem ok. O pracownika trzeba po prostu dbać. Powinno zadbać się o premie, pochwały, bony świąteczne. Nasz szef wynajmuje nawet agencję eventową Argentum Event, żeby zorganizować nam idealne imprezy i wyjazdy integracyjne.
Pracownicy przynajmniej w mojej branży są zadowoleni, kiedy mogą mieć możliwość samorozwoju, w jakiejkolwiek postaci. pierwsze co mi się nasuwa i aktualne to szkolenie bezpłatne i online http://www.mistrzmotywacji.pl może się przyda komuś, ja i kilka moich pracowników się już zapisało. czekamy i szukam też kolejnych.
Moim zdaniem zadowoleni pracownicy to tacy, którzy otrzymują od szefa perspektywę nieustannego rozwoju, wiedzą że w firmie nie będą tkwić w jednym miejscu i mają szansę na awans. Nasz przełożony doskonale o tym wie i dlatego wysyła nas często na szkolenia sprzedażowe, dzięki którym jesteśmy coraz lepsi i osiągamy większe efekty w tym co robimy.
Myślę, że zadowolenie pracowników wzrasta, jeśli pracują w przyjemnych warunkach. My w tym celu zamontowaliśmy klimatyzację Tychy i wszyscy czują się lepiej.
Wydaje mi się, że dużo może zależeć też od rozwiązań zastosowanych przez firmę, udogadniających pracę. Np. świetna opcja - UCaasS tutaj można o tym przeczytać http://www.integratedsolu...ta/cloud/ucaas/ po krótce jest to ujednolicenie komunikacji w firmie, wg mnie nie dość że usprawnia pracę to też redukuje koszty.
Jak chcesz by pracownicy poczuli, że się nimi interesujesz powinieneś od czasu do czasu zorganizować imprezę integracyjną. Nie są to duże koszty. Jak weźmiesz do obsługi taką firmę cateringową http://www.powozownia.pl, to będziesz miec smaczne jedzenie i dobra obsługę.
Jak chcesz by pracownicy byli zadowoleni to pomyśl o tym, by przeprowadzać jakieś szkolenia. Bardzo ciekawe formy szkoleń można znaleźć tu i mniej typowa forma szkolenia tym wiedza szybciej jest przyswajana.
Pracownicy wbrew pozorom chcą poszerzać swoją wiedzę. Nasza firma co kilka miesięcy wysyła nas na szkolenia do Płocka. Jeździmy tam na kilka dni- zatrzymujemy się w http://hotel-24.pl/ i spędzamy tam wspólnie czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum