• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Serij 

Wysłany: 2010-08-28, 16:28   liceum prywatne-kto uczeszcza?

hej, kto z was uczeszcza do liceum prywatnego? Jak tam jest? Czy poziom jest taki sam jak w szkolach publicznych?

Celina 

Wysłany: 2010-09-02, 12:16   

Ja, Ja, Ja, Ja!!!!!:) i byłam bardzo zadowolona ! Wbrew temu co wiele osób mówi jest mnóstwo fajnych szkół niepublicznych które są lepsze od państwowych! Ja miałam małe klasy, świetnych nauczycieli (oczywiście znalazł się jeden mniej świetny...:) i edukacje na najwyższym poziomie, ale to co najważniejsze jestem teraz studentką UW na kierunku na który chciałam się dostać. Uważam że jeżeli ma się taką możliwość to jak najbardziej powinno się posłać dziecko do dobrej szkoły niepublicznej!

Serij 

Wysłany: 2010-09-02, 12:29   

a do jakiej szkoly uczeszczalas jesli mozna wiedziec? Bo moj kuzyn szuka szkoly, ale koniecznie niepublicznej.

Celina 

Wysłany: 2010-09-03, 12:22   

Ja osobiście chodziłam do NLO 61, polecam;)

Serij 

Wysłany: 2010-09-03, 23:26   

oooo :) a moge prosic o jakies informacje o tej szkole?:)

Demonica  

Wysłany: 2011-05-31, 13:15   

Eh. Myślę, że warto odświeżyć wątek, a przynajmniej mi by się przydało bo zobowiązałam się, że znajdę fajną szkołę dla kuzyna. Sprawdzałam to nlo 61 i w sumie pasuje, bo miałby blisko, ale chciałabym poznać jakieś opinie. Wiecie coś o tej szkole?

Choco  

Tytuł: Tsumi To Batsu

Wysłany: 2012-08-09, 13:28   

Dyskusja umarła już w zeszłym roku, ale myślę, że warto podać tu link szkoły, którą się bardzo zachwycałam:
http://wlh.edu.pl/o-szkole/
Niestety - czesne jest wysokie.
moja wiara wyschła

abineczka  

Wysłany: 2013-05-14, 15:29