• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

Misiaczek1412 

Wysłany: 2010-11-18, 14:38   Co po studiach ?

Jestem po studiach i nadal nie mogę znaleźć pracy... Możecie mi coś doradzić ? Może iść na jakiś staż ? Bo nikt mnie nie chce przyjąć bo nie mam doświadczenia i oczywiście nie mam gdzie go zdobyć. Może jakiś wyjazd za granicę? Jakieś płatne praktyki ?

Greggy  

Zaproszone osoby: 3

Wysłany: 2010-11-18, 18:41   

Nawala mi telepatia i nie wiem jakie studia skończyłeś.

Starrk  

Tytuł: \_(O_o)_/

Wysłany: 2010-11-19, 16:40   

Zacznij pracować w Macu, po twoim kierunku tam chętnie biorą.

Izabella  

Wysłany: 2011-02-02, 20:43   

Szukanie nowej pracy,i to najlepiej takiej ,która bedzie odpowiadała w 100% temu co studiowałes.Albo ewentualnie wybrac sie na staż.

agnieszka729  

Tytuł: :-)

Wysłany: 2014-09-25, 14:39   

Zależy po jakich studiach jesteś. Po niektórych kierunkach trudno jest znaleźć pracę, bo są one po prostu przeładowane. Multum ekonomistów i specjalistów od zarządzania, a ani wielkiej kasy, ani ludzi, którymi można byłoby zarządzać brakuje...

Ada2  

Wysłany: 2014-09-28, 19:05   

Wiadomo, ze nie tak od razu można znaleźć prace w swoim zawodzenie ale nie ma co sie poddawać.Warto zatrudnić sie gdzies a w miedzy czasie szukac upragnionej pracy. Z tego co wiem , to tutaj http://praca.money.pl/oferty/stazysta// jest wiele ciekawych ofert na stażyste a po studiach to idealne rozwiazanie. Szybko tu cos znajdziesz a później szukaj tej wymarzonej pracy
Ostatnio zmieniony przez Ada2 2014-09-29, 16:41, w całości zmieniany 1 raz  

kropcia 

Wysłany: 2014-09-28, 20:32   

Po studiach albo od razu praca albo znaleźć i się załapać na jakiś staz ;)

ola19  

Wysłany: 2014-10-08, 11:01