• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Martina
2009-11-21, 01:06
Autor Wiadomość

oniemiec 

Wysłany: 2008-03-12, 21:02   
   Polecający: Frasunek to ja.

Cytat:
Co sądzicie na temat wyjazdu za granice w poszukiwaniu pracy ... jakie są kożyści takiego wyjazdu i jakie wady ...

Korzyść to jednego "dyslektyka" w Polsce mniej, a wada to pogorszenie wizerunku Polski wśród Holendrów..

Frasunek

Misiaczek1412 

Wysłany: 2010-11-23, 17:25   

Ja również się podłączę do tematu. Jestem po studiach i też poszukuję pracy. Myślę o jakiś płatnych praktykach za granicą. Tak na 3-6 miesięcy :) Może macie jakieś pomysły ? :)

[ Dodano: 2010-12-01, 14:46 ]
Nareszcie znalazłam coś ciekawego. Obecnie jestem w trakcie poznawania szczegółów i wygląda to bardzo ciekawie. Jestem już prawie zdecydowana, że pojadę. A mianowicie znalazłam płatne praktyki w Indonezji :) Oczywiście z zakwaterowaniem i w ogóle... Jak uda mi się pojechać to będzie wspaniale :)

popiel 

Wysłany: 2019-12-27, 21:33   

Będąc za granicą zwłaszcza na dłużej wiele osób chce mieć dostęp do polskiej telewizji. I tak naprawdę nie ma znaczenia gdzie się znajduje. Nie w każdym kraju jest to niej dostęp, więc trzeba szukać jakichś rozwiązań. Ostatnio w tym temacie czytałem tutaj https://topvpn.pl/vod-za-granica/ materiał poradnikowy, który zawiera wiele cennych porad i wskazówek. Takie informacje z pewnością się przydadzą.

margo903 

Wysłany: 2020-02-25, 21:13   

Moim zdaniem poza rozłąką z bliskimi, praca za granicą ma same plusy :) Czasami problemem jest znalezienie zaufanego miejsca do robienia przelewów. W przypadku Anglii polecam Varsoviafx , bo tutaj warunki przelewu są naprawdę zachęcające, a pierwszy nie kosztuje tutaj nic.

ewelina546 

Wysłany: 2020-03-06, 16:17