• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Martina
2009-11-21, 02:50
Autor Wiadomość

Mati$ 

Wysłany: 2006-12-07, 19:56   Jak poznać dziewczynę?

Spotkałem w szkole ładną dziewczynę i nie wiem jak ją poznać. Jest 2 lata młodsza. Nie mam pojęcia jak to zrobić. No moge podejść i jej powiedzieć , że chce ją poznać - i co dalej? Nie strzele głupa i nie bede stał chyba. I nie wiem...

Znam kolege , który ją zna ale musiałbym go poprosić żeby mnie z nią poznać ale to raczej niemożliwe. Jest kozłem ofiarnym w naszej klasie i musiałbym się za nim wstawić chociaż z raz. 95 % klasy jest przeciw niemu ( 5 % to on ). A zresztą dziewczyna chyba też go nie lubi.

Jak już ją poznam to o czym z nią rozmawiać itd. Jestem zielony w tych sprawach :) :):)

Piaskowy  

Wysłany: 2006-12-07, 20:21   
   Polecający: Jakoś tak wyszło ^^

LOL

Ile Ty masz lat? To chyba najwazniejsze teraz;p

Mati$ 

Wysłany: 2006-12-07, 20:37   

Mam juz prawie 16 lat. Ona 14 nie to chyba jasne.

A takie mam oczy jak ja widze :szok: :) ( te pierwsze )

kaza  

Wysłany: 2006-12-07, 20:44   

Udaj sprzedawce dywanów i wbij sie do niej na chate .

Piaskowy napisał/a:

Ile Ty masz lat? To chyba najwazniejsze teraz;p

A co w tym ważnego. Więcej jak dziesięć i to już coś. A po za tym to różnica jest o dwa lata niezależnie od tego ile by miał lat.

Mati$ napisał/a:
Znam kolege , który ją zna ale musiałbym go poprosić żeby mnie z nią poznać ale to raczej niemożliwe. Jest kozłem ofiarnym w naszej klasie i musiałbym się za nim wstawić chociaż z raz. 95 % klasy jest przeciw niemu ( 5 % to on ).

MORŚWIN :hyhy: :wstyd:

GoS!a  

Wysłany: 2006-12-07, 21:00   

I jee ja nie wiem jak mozna miec z tym problemy.
Podbijasz do niej, jakas bajerka... kilka usmiechów, poczucie humoru i wszystko :] bedzie chciała to spoko, nie to nie :] tego kwiatu jest pół światu

Mati$