• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Autor Wiadomość

     kamill 


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14

Wysłany: 2010-08-10, 13:44   Moja partnerka straciła ochotę na seks

Jestem ze swoją dziewczyną już prawie dwa lata. Współżyjemy od jakiegoś roku i kilka miesięcy temu postanowiliśmy, że zacznie brać tabletki antykoncepcyjne. Niestety od czasu kiedy zaczęła je stosować czyli jakieś 3 miesiące, prawie w ogóle się nie kochamy bo ona po prostu nie ma na to ochoty:( Czy to może być wina tabletek?? Czy ewentualna zmiana może coś zmienić?
 
 

     matra  



Tytuł: Buka zimna suka
Dołączyła: 15 Sty 2010
Posty: 1042
Skąd: Dolina Muminków

Wysłany: 2010-08-10, 13:51   

kamill napisał/a:
Czy to może być wina tabletek??

tak
kamill napisał/a:
Czy ewentualna zmiana może coś zmienić?

może ale nie musi
ogólnie ciężko dobrać tabletki anty tak, żeby nie miały sporych skutków ubocznych, a spadek libido w tym jest najpowszechniejszy.
_________________
ocal życie - adoptuj!

m. gallery
 
 
 

     kamill 


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14

Wysłany: 2010-08-10, 17:16   

Czyli nie da się zapobiegać skutkom ubocznym doustnej antykoncepcji?? Chciałbym żeby wypowiedziała się jakaś kobieta, która miała podobną sytuację. Wiem, że działanie leków to kwestia indywidualna ale chyba da się coś z tym zrobić...
 
 

     ProrokBDG  


Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 18

Wysłany: 2010-08-10, 21:03   

Tabletki osłabiają libido u ponad połowy kobiet, więc nawet ciężko to nazwać skutkiem ubocznym. Po prostu coś kosztem czegoś.
_________________
 
 

     matra  



Tytuł: Buka zimna suka
Dołączyła: 15 Sty 2010
Posty: 1042
Skąd: Dolina Muminków

Wysłany: 2010-08-11, 08:42   

ProrokBDG napisał/a:
Po prostu coś kosztem czegoś.

W większości niestety tak. Z tabsami to jest tak, że jeżeli nie powodują spadku libido, to można to już nazwać sukcesem [;
_________________
ocal życie - adoptuj!

m. gallery
 
 
 

     kamill 


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14

Wysłany: 2010-08-11, 15:52   

Rozmawiałem z moją starszą siostrą. Ona też bierze tabletki. Nie zauważyła u siebie spadku libido ale za to sporo przytyła. Łatwo powiedzieć "coś kosztem czegoś" ale przecież one na tym cierpią nie my.
 
 

     matra  



Tytuł: Buka zimna suka
Dołączyła: 15 Sty 2010
Posty: 1042
Skąd: Dolina Muminków

Wysłany: 2010-08-11, 16:23   

no mi łatwo powiedzieć, ale ja to ja, za tabsy się nigdy nie wezmę..
odnośnie tego, że przytyła, to warto zapytać, czy sama się do tego nie doprowadziła - tabsy nieraz bardzo zwiększają łaknienie w pierwszych tygodniach zażywania...
_________________
ocal życie - adoptuj!

m. gallery
 
 
 

     kamill 


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14

Wysłany: 2010-08-13, 13:06   

No łaknienie zwiększają, ale z tego co wyczytałem w internecie to zatrzymują również wodę w organizmie. W ogóle jak poczytałem te skutki uboczne to już sam nie wiem czy chcę aby moja dziewczyna się tak męczyła :/

[ Dodano: 2010-08-16, 19:14 ]
Słyszałem dziś w radiu reklamę jakiegoś leku zapobiegającego skutkom ubocznym tabletek anty. Czy ktoś o nich słyszał? Wiecie jak działają??
 
 

     Kaśś  



Tytuł: trujdupa
Dołączyła: 09 Cze 2010
Posty: 2134

Wysłany: 2010-08-17, 12:49   

Niech zmieni tabletki najpierw, a jak nie zadziała to może powinna zmienić metodę antykoncepcji?
Cytat:

Słyszałem dziś w radiu reklamę jakiegoś leku zapobiegającego skutkom ubocznym tabletek anty. Czy ktoś o nich słyszał? Wiecie jak działają??

Zapytaj o to ginekologa, jeżeli jakieś są lepsze niż inne to Ci poleci pewnie. ;)
_________________
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
Jonathan Carroll
Ostatnio zmieniony przez Kaśś 2010-08-17, 12:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

     matra  



Tytuł: Buka zimna suka
Dołączyła: 15 Sty 2010
Posty: 1042
Skąd: Dolina Muminków

Wysłany: 2010-08-17, 16:07   

Cytat:
Słyszałem dziś w radiu reklamę jakiegoś leku zapobiegającego skutkom ubocznym tabletek anty. Czy ktoś o nich słyszał? Wiecie jak działają??

Asekurella, to są tabletki osłonowe.
_________________
ocal życie - adoptuj!

m. gallery
 
 
 

     kamill 


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14

Wysłany: 2010-08-20, 13:33   

A czy wiecie może jak ta Asekurella działa? Z tego co wynikało z reklamy zapobiega skutkom ubocznym tabletek anty. Ale jaki jest jej skład? Czy takie tabletki są w stanie wyeliminować skutki uboczne???
 
 

     Raisins 



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 74

Wysłany: 2010-08-20, 14:47   

Tak to może być wina tabletek, ale zamiast brać jakieś inne osłonowe lepiej pogadać z ginekologiem by zamienił tabletki na inne.
_________________
Co ma być to będzie, a jeśli jest dobrze, nie psujmy tego na siłę.
 
 

     matra  



Tytuł: Buka zimna suka
Dołączyła: 15 Sty 2010
Posty: 1042
Skąd: Dolina Muminków

Wysłany: 2010-08-20, 15:13   

kamill napisał/a:
A czy wiecie może jak ta Asekurella działa?

wpisz w googlach, jest mnóstwo wypowiedzi na różnych forach, zresztą działa nie działa- to chyba i tak kwestia indywidualna..
Cytat:
Tak to może być wina tabletek, ale zamiast brać jakieś inne osłonowe lepiej pogadać z ginekologiem by zamienił tabletki na inne.

i tak i nie. jeśli organizm jest delikatny, to ciężko dobrać odpowiednie tabletki -wymaga to czasu i eksperymentowania. jeśli [zakładając że to prawda] Asekurella jest dobra, to może właśnie to jest dobre rozwiązanie, zamiast szukanie dobrych tabsów?
_________________
ocal życie - adoptuj!

m. gallery
 
 
 

     kamill 


Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14

Wysłany: 2010-08-21, 09:52   

Masz rację, działanie każdego leku to kwestia indywidualna. Nawet jak znajdę negatywne opinie, to nie mam pewności, że mojej dziewczynie nie pomoże i na odwrót.
W każdym razie poszukam opinii na ten temat i zobaczymy... Bo w sumie zmieniać tabletki anty można kilka razy i za każdym razem nie ma się pewności, że nowe będą w porządku i nie będą wywoływały skutków ubocznych. Jeśli osłona miałaby zadziałać... brzmi dobrze:)
 
 

     dziurbis 


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 2

Wysłany: 2010-08-23, 18:48   

Może lubczyk i korzeń żańszenia? Ogólnie kamill, jak Ci zależy na zdrowiu dziewczyny i masz zamiar z nią być dłużej to zastanówcie się czy jest sens szprycować się hormonami. Nie wiem po ile macie lat ale statystyki mówią za siebie, hormony nie są obojętne.
Spróbowłabym plastrów. Nie obciążają organizmu, nie ma strachu że nie zadziałają przy biegunce czy wymiotach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy