• Szukaj • Użytkownicy • Grupy • Oferty Pracy • Korepetycje • Przyjaciele • Chwilówki Forum
• Rejestracja • Zaloguj • Album


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Colorblind
2009-08-08, 22:03
Autor Wiadomość

     Joanna432  



Dołączyła: 31 Sie 2006
Posty: 169
Skąd: ze snów:)

Wysłany: 2006-09-05, 17:04   Język obcy, który najbardziej lubicie

Czy jest jakiś język obcy, który szczególnie lubicie? Jeżeli tak to za co?

Moim ulubionym jest niemiecki. Prawdopodobnie dlatego, że uczę się go od dziecka czyli od 7 lat. Poznałam go dość dobrze i wydaje mi się, że gramatyka jest całkiem znośna w porównaniu z angielskim (którego nienawidzę! :zly: )
_________________
Tylko ryzykując możesz zyskać coś ważnego...
 
 
 

     jusia_like  



Dołączyła: 05 Cze 2006
Posty: 1199
Skąd: z hadesu

Wysłany: 2006-09-05, 17:19   
   Polecający: Google


Lubie angielski bardzo bardzo...
Niemiecki kochałam jeszcze 2 lata temu teraz tylko pozostała przyjaźń z tym językiem...
 
 
 

     Warrior  



Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 15
Skąd: Królewski Kraków

Wysłany: 2006-09-05, 17:25   

Rosyjski :D
Ale umiem więcej :hyhy:
_________________
Sylwia :* :* :*
www.poezjaopierdolach.blog.onet.pl <- Zapraszam ;)
 
 
 

     Star  



Dołączyła: 18 Lip 2006
Posty: 216
Skąd: z Hadesu

Wysłany: 2006-09-05, 19:21   

Japonski ^^
moze dlatego ze przyzwyczailam sie do niego ogladajac wielszosc filmow czy anime w tym jezyku ^^
_________________
Przed rozmowa ze mną skonsultuj się z psychiatrą lub weź psychotropy
 
 

     MadeInPoland  



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 702
Skąd: Misto Włókniarzy

Wysłany: 2006-09-05, 19:38   
   Polecający: www.google.pl


angielski na drugim miejscu rosyjski
na koncu francuski <no oczywiscie ten ktory opiera sie na slowach bo jego druga odmiane postawil bym takto na 1# miejscu xD >
_________________
biję małe dziewczynki
 
 

     ***ArChi***  



Zaproszone osoby: 1
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 1538
Skąd: Będzin

Wysłany: 2006-09-05, 19:59   

ogolnie od 8 lat ucze sie niemieckiego, ale jakos wole jezyk angielski, ktorego juz sie nie ucze od 8 lat :) a wogole to nie wiem dlaczego nie uczylem sie dalej angielskiego, ktory o wiele lepiej mi do glowy wchodzil :)
_________________
mam Cię, zjem Cię :hyhy:
 
 

     Katharsis  



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 4352
Skąd: Borsippa

Wysłany: 2006-09-05, 20:14   
   Polecający: Lewiatan


Hm... niemiecki wydaje mi sie najbardziej logiczny :) i chyba najlepszy :) Potem francuski,, czeski, hiszpanski a na koncu angielski :P
_________________
http://katharsisworks.bandcamp.com/
 
 

     capricorn  



Dołączyła: 01 Maj 2006
Posty: 131
Skąd: psychodeliczny sen.

Wysłany: 2006-09-06, 22:17   
   Polecający: Nori


Nie cierpię języka niemieckiego, jednak mam z niego ocenę bardzo dobrą.
Oddałabym wszystko, aby miec mozliwosc uczenia się w gimnazjum j. angielskiego, ktorego podstawy już znam.
_________________
.jeśli nie rozdziobią nas kruki
 
 
 

     Lady_Mocca  



Dołączyła: 07 Wrz 2006
Posty: 17
Skąd: się biorą dzieci ?

Wysłany: 2006-09-07, 14:03   
   Polecający: dzieki sobie :P


10 godzin niemieckiego w szkole, nauki prywatne, certyfikat i matura, siostra mieszkajaca w niemczech z mezem niemcem to wszystko zmusilo mnie to polubienia niemieckiego ;p

angielski lubie mniej, chyba z powodu tej okropnej gramatyki :)
_________________
..:: Słodka jak vendeta, gorzka jak mocca,chlodna jak metal ::..
 
 
 

     Curtis17  



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 64

Wysłany: 2006-09-07, 14:06   

Zdecydowanie Angielski a w sumię bardziej Amerykański... Wiadomo Black wall street, East Coast,West Coast :rotfl: :hyhy:
_________________
http://img208.imageshack....2/menmf4sk5.jpg
http://images13.fotosik.pl/3/d7378d7a8b00710a.jpg
 
 

     jusia_like  



Dołączyła: 05 Cze 2006
Posty: 1199
Skąd: z hadesu

Wysłany: 2006-09-07, 14:09   
   Polecający: Google


Lady_Mocca napisał/a:
angielski lubie mniej, chyba z powodu tej okropnej gramatyki

czasy phrasale........ aaa!!!!
niemiecki jest pod wzgledem gramatyki banalny bo nie ma tego tak duzo i porzadek w zdaniu tez jest ustalony :D ale za to czasowniki złożone dobijaja;p
 
 
 

     ***ArChi***  



Zaproszone osoby: 1
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 1538
Skąd: Będzin

Wysłany: 2006-09-07, 17:32   

czy czasowniki zlozone to te z sich ??

ogolnie trzeba tez przyznac ze w niemieckim jest mniej czasow do nauki niz w angielskim i to tez przemawia na plus tegop jezyka :P
_________________
mam Cię, zjem Cię :hyhy:
 
 

     Lady_Mocca  



Dołączyła: 07 Wrz 2006
Posty: 17
Skąd: się biorą dzieci ?

Wysłany: 2006-09-07, 17:56   
   Polecający: dzieki sobie :P


te z sich to czasowniki zwrotne :P

a w angielskim (zauwazajac jeszcze) jedno slowo moze miec tysiac znaczen.. w niemieckim jest troche prosciej :P
_________________
..:: Słodka jak vendeta, gorzka jak mocca,chlodna jak metal ::..
 
 
 

     Szlachcianka  



Dołączyła: 06 Wrz 2006
Posty: 445
Skąd: Konin

Wysłany: 2006-09-07, 21:47   
   Polecający: Google


Ja teraz w liceum mam pierwszy raz w życiu dojcza, niezbyt mi sie podoba bo ja w ogóle jestem wrogo nastawiona do szwabów. ruski miałam przez 6 lat, był nawet znośny z tym że ja rusków też nie trawię. Angielski może być, jakoś go toleruję bo samych Angoli nawet toleruje. Kocham ojczysty, o. xD
_________________
One night and one more time
Thanks for the memories
Even though they weren't so great. ;]
_______

<33
 
 
 

     Karrlajn  


Dołączyła: 04 Sie 2006
Posty: 158

Wysłany: 2006-09-08, 20:43   
   Polecający: yyy...


Ja lubię angielski bardzo...francuskiego dopiero rok się uczę,bardzo mi się podoba...rosyjski nie jest zły,można czasem się pośmiać,niemieckiego nie znoszę...jak i łaciny brr
_________________
RaTaTam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Reklama:
Prawdopodobnie najlepsze Forum Dyskusyjne
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Pomagamy:
pajacyk

Sitemap:
tematy i użytkownicy